Halstabletter for gravide???

BareMeg

Andre møte med forumet
Hei. Jeg har selvfølgelig klart å dra på meg noe halsvondt/vondt i halsen. Og før jeg ble gravid har jeg brukt Strepsils som jeg har kjøpt i Sverige. Det funker jo ikke nå, og det er så mye det står at barn og gravide må forhøre seg med lege. Og googler man dette kommer det opp 1000 ting som gjør meg enda mer forvirret! Er det noen som bare kan si meg hva jeg kan bruke mot sår hals???
På forhånd takk :)

Honning, og helst ikke oppvarmet, da ødelegges effekten. Jeg pleier å ta en t-skje med ren honning og svelge uten å skylle ned med noe, føler det får virke nedover halsen da, og det er jeg overbevist om at hjelper mot sår hals.

Men varm drikke i seg selv kan lindre.

Honning, og helst ikke oppvarmet, da ødelegges effekten. Jeg pleier å ta en t-skje med ren honning og svelge uten å skylle ned med noe, føler det får virke nedover halsen da, og det er jeg overbevist om at hjelper mot sår hals.

Men varm drikke i seg selv kan lindre.

Signerer ren honning :)

Oki, herlig. Må prøve det :) Men hvor ofte tar man da???

Honning kan du ta når du føler behov. :) ut over evt sånne strepsils som jeg har hørt om men aldri prøvd, har jeg ikke noe tro på halstabletter ellers.

Virkelig vondt går du til apoteket å kjøper Fribol. Drops som virker.

Fribol hjalp meg i alle fall :)
Det er ikke bare sukker sånn som f.eks Repsils og Doc, men inneholder ingredienser som faktisk hjelper. Sukkerfri og trygge for gravide :)

Back
Topp