Halslinser

Bkno7562710

Blir kjent med forumet
Har fått en skikkelig forkjølelse. Skikkelig vondt for å svelge og hoster hele tiden. Når jeg nettopp er ferdig med å hoste så begynner jeg på neste host. Er så fortvilet og så redd for at de enorme kreftene det er å hoste ikke er bra for hun lille eller at de skal trigge noe. Eller at fostervannet skal gå. Uff eller at hun ikke skal tåle forkjølelse viruset. Nå har jeg holdt på i 4 dager bare. Men kan man ta hals-linser (det er jo lakris) eller har dere noe andre råd for hva jeg kan ta for å lindre hals ??

Det er mange gravide som er syke, og babyen i magen tåler at du hoster. Det kommer til å gå helt fint. Det er vanligvis veldig veldig mye som skal til for at fostervannet skal gå - hos meg som har født to ganger før så har ikke fostervannet gått selv etter flere timer med rier. Så ta det med ro. Og du kan spise halslinser. Det er mye som skal til før det blir for mye. Kanskje kan du spørre på apoteket etter hostelindring du kan bruke som gravid? :)

Det er mange gravide som er syke, og babyen i magen tåler at du hoster. Det kommer til å gå helt fint. Det er vanligvis veldig veldig mye som skal til for at fostervannet skal gå - hos meg som har født to ganger før så har ikke fostervannet gått selv etter flere timer med rier. Så ta det med ro. Og du kan spise halslinser. Det er mye som skal til før det blir for mye. Kanskje kan du spørre på apoteket etter hostelindring du kan bruke som gravid? :)
Tusen takk for beroligende svar:)

Anbefaler på det sterkeste fribol du får kjøpt på apoteket ☺️ Eneste pastillene som hjelper på hoste hos meg, fås i flere smaker ☺️

Støtter også Fribol. Spiste mange av de i forrige svangerskap. Da var jeg myyye forkjølet. Heldigvis ligger lille godt beskyttet inni der ❤️

Repsils jordbær hjalp meg veldig mtp å smøre halsen så jeg ikke klødde så mye i halsen.. men tok også mye doc, fisherman, repsils med honning og sitron ++ hadde veldig kraftig hoste i nesten 2 uker, og siste skikkelig hostekule jeg hadde bristet jeg ribbein.. kjipt man ikke kan ta noe for hosten som fungerer når man er gravid.. må bare ta en dag av gangen! Håper det snart går over for deg :happy:

Back
Topp