Halsbrann

Vakle

Elsker forumet
Jeg har begynt å få skikkelig halsbrann om dagen. Føles som noe som presses opp i spiserøret, men jeg er lite plaget med sure oppstøt. Har du noen tips? [:)]

lovehearts funker hos meg [:)] 

Link! Fåes på apoteket reseptfritt [:)]

gaviscon.. reseptfritt på apoteket..

ORIGINAL: 1100

Ellers hold deg unna juice, sure frukter, paprika, tomat o.l.
Spis små måltider og heller oftere - og ikke stress!
Håper du finner noe som hjelper, har slitt med halsbrann siden uke 6 - er no skikkelig hærk!
God bedring [:)]

Halsbrann er noko drit, kunne ikkje vore meir einig.
Prøv Gaviscon - smakar høgg, men det blir "betre og betre" for kvart svelg.. tru det eller ei.
Og, det funkar!!! [:)]

Får halsbrann av nesten alt jeg spiser nå jeg... :/

Men har begynt å prøve å drikke litt melk på kvelden og DEt er det som hjelper nå!

Ellers har jeg spist maaange poser mandler de siste ukene, og det hjalp også, men så ble jeg så sinnsykt løs i magen...

ORIGINAL: dstrea

Prøv Gaviscon - smakar høgg, men det blir "betre og betre" for kvart svelg.. tru det eller ei.

Ja Gaviscon funker.... Og ja det smaker dritt de første gangene men nå er det som godis for meg

ORIGINAL: tonii80

ORIGINAL: dstrea

Ja Gaviscon funker.... Og ja det smaker dritt de første gangene men nå er det som godis for meg

Må si meg enig her! :p Er blitt avhenig jeg nå, kan ikke bevege meg ut døra uten et halvt brett i lomma.. [8D]
Et annet tips er gulerøtter.. Jeg spiste så mange kg sist gang, så jeg klarer det ikke nå, men det funker altså!

ORIGINAL: 1100

Prøvde link først men det hjelper bare litt... Gaviscon funker kjempe bra..å de på apoteket sa at det er noe som er beregnet på de som er gravide[;)]

eg har hørt at det hjelper å spise sitron el sitron dråper

Titralac funker for meg.. Har hatt halsbrann absolutt hele sv.skapet [:'(]

ORIGINAL: RenathePro

lovehearts funker hos meg [:)] 
signerer på det sterkeste...

Halsbrann er helt forferdelig!! Våkner hver natt av at jeg nesten ikke får puste. Eneste som funker er iskaldt vann og lovehearts. Har ett lager med lovehearts i senga! hehe. Men det virker med en gang på meg.

Begynner å bli plaget med dette jeg og dessverre [:@]
Heldigvis fungerer lovehearts bra her [:)]

Jeg får faktisk halsbrann av melk jeg... Står jo overalt at det kan hjelpe med å roe det ned.. men neida...
SÅ for min del har jeg sluttet helt med melk, og halsbrannen en så godt som borte...
Men gaviscon funker kjempe bra, og blir som dere andre sier, bare bedre og bedre for hver gang;) hehe [;)]

Linken smaker faktisk Flux, så den er ikke ille i det hele tatt [;)]

Mange har førskjelige tips å kom me.
Æ har fått både lovehearts,rød brus osv..

Men æ e plaga me det i utgangsponkte, å blei ikkje nåkka bedre når æ blei gravid.
Loke muskeln min e helt ødelakt,e 0 fungsjon i den.
Så æ må gå på medesin før det , men den kan æ ikkje gå på nu. Så æ har fått en ny en!
Men det hjælp ikkje bære me den..

Men drekk masse melk[:)]
Så kan du ta dæ ei tesjei me Natron, åså tar du å drekk dæ et glass me vann ætter på!
Det smaka ikkje akkurat nydeli, men det hjælp iværtfaill..

Håll dæ LANKT uinna kaffe, stærk mat, bruna mat , masse sokker! Det e fy fy..

Back
Topp