Halsbrann

Anissa

Betatt av forumet
Denne siste uka har jeg vært plaget med skikkelig halsbrann. Plagsomt!![:@]

..også hører man jo at gravide kan bli plaget med det, men jeg tenker at det ikke skal skje helt riktig enda jeg. Tenkte mer sånn etter hvert når fosteret blir større og trykker magesekken opp osv..

Er det noen andre som er plaget med det?

JAAAAAAAAAAAAAAAA har vært det siden jeg ble gravid. Går ned litt gavoscon på de værste dagene gitt.

Men merker at det spesielt kommer når jeg har spist LITT sterk mat, eller løfter noe, da kommer det kraftigere.

Ja, har hatt det et par uker nå. Får det hver dag, men det er ikke veldig ille ennå. Håper at det ikke blir verre!

Spis lovehearts, jenter :-)

Uff - det er utrolig ekkelt...

Husker jeg hadde det litt på slutten av forrige svangerskap.... Håper ikke jeg får det igjen nå [:'(]

Mange som sier at banan hjelper mot halsbrann, til meg har det motsatt virkning.
Blir verre av det.[&:]

spiser fruktin når det er som værst, den kan gravide og ammende spise. også tetter den røret ned til magesekken så den er veldig effektiv mot sure oppstøt.
ORIGINAL: Serene

Hvor får man kjøpt Fruktin? Har ikke hørt om det. Drikker Samarin når det er ille, men synes ikke det hjelper så veldig..

Jeg må si at sånne apotek-medisiner og sånn- det har jeg respekt for jeg, når jeg har bolle i ovnen, ass:-)

Da er lovehearts bedre :-) [;)] og melk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ok... nå høres jeg sikkert litt dum ut.[:D]. men hva er egentlig lovehearts? Er det en slags sjokolade??

Det er sånne hvite snopedrops, vet du...:-) Som det står I love you, hug me, kiss me å sånn på :-)

Back
Topp