Halsbrann?

Cameleon

Gift med forumet
Altså, hvordan kjennes halsbrann ut??

Jeg våknet i natt, med opphoven og voond hals! Gjør kjempe vondt og svelge alt fra mat og drikke til spytt.. Og det er liksom litt "sviende"
Er dette noe annet, eller er det den berømte halsbrannen?

Aner ikke jeg altså, så må bare høre...

Kjennes jo på en måte ut som før man blir skiiiikkelig forkjølet, bare at dette svir litt mer..?

[8|]

Høres ut som halsbrann. Jeg har også hatt litt for et par uker siden. Men det er nok mest vanlig å ha det mot slutten. Sist svangerskap hadde jeg masse mot slutte og spiste slike brusetabletter mot det.

takk for svar. ja,leser litt om det nå, og ser ut som det kan stemme med slik det blir beskrevet. Jeg spyr opp magesyre flere ganger om dagen, og ser det er vanlig å ha i sammenheng..
æsja! Jeg får finne ut hva som kan hjelpe mot det..

Prøv Nyco eller Samarin.[;)]

ORIGINAL: Grete71

Prøv Nyco eller Samarin.[;)]

TAKK!
[:D]
Fra apotek?

Neida, vanlig matbutikk! [;)]

woohoo! Shoppe i morgen tidlig! [:D] thanks!

Samarin finnes i "engangsdose-pakninger". Porsjonspakninger heter det vel kanskje, ja... [8D]

ORIGINAL: Grete71

Samarin finnes i "engangsdose-pakninger". Porsjonspakninger heter det vel kanskje, ja... [8D]

haha, porsjonspakninger er et fint ord! Det skal handles inn i morgen iallefall! :)

ja, jeg begynte å lure dette også. Men syntes dette virket så snålt, og siden jeg egentlig ikke visste hva halsbrann var, tenkte jeg å høre! For det kommer alltid ekstremt etter jeg har kastet opp..

Har hørt lovehearts skal hjelpe mot halsbrann :-)

Back
Topp