halsbrann

Rakosy

Elsker forumet
noen med gode råd?
har lest litt på forsiden av babyverden, men det er jo bare tvetydige råd.. drikk/ikke drikk både ditten og datten..

halsbrann er jo så gøy![:'(]

håper det står bra til med dere alle [:)]

Hei!! Sniker litt fra april09 [:)]
Hvis du har mye halsbrann vil jeg anbefale deg å stikke innom apotek å få gaviscon [;)]
Flytende funka best her [;)]

loveheart må jeg nok prøve..

drikker jo vann som en tulling.. skulle nesten vært tilkobla vannkrana direkte [8D]
og når man drikker så mye, så må man jo på do så ofte og da så..[>:]

og melk kan jeg jo ikke drikke, p.g.a gallestein, og melk er jo ofte anbefalt..

har tenkt å holde meg unna slike spesial produkter.. får holde med kjærringråd [:D]

heldigvis sover jeg gjennom det... [;)]
men kjenner det så fort jeg er våken..[&:]
kjedelig.. men det går jo uansett over etterhvert...

ORIGINAL: Lykkepus

Hei!! Sniker litt fra april09 [:)]
Hvis du har mye halsbrann vil jeg anbefale deg å stikke innom apotek å få gaviscon [;)]
Flytende funka best her [;)]

Drakk det heila sv sist hjelpe[:)]

ORIGINAL: Henriette1986

ORIGINAL: Rakosy

loveheart må jeg nok prøve..

drikker jo vann som en tulling.. skulle nesten vært tilkobla vannkrana direkte [8D]
og når man drikker så mye, så må man jo på do så ofte og da så..[>:]

og melk kan jeg jo ikke drikke, p.g.a gallestein, og melk er jo ofte anbefalt..

har tenkt å holde meg unna slike spesial produkter.. får holde med kjærringråd [:D]

men gavison er anbefalt til gravide da.. sto det i BAM nr forrige gang =) så den er ikke noe fare med.. men skjønner hva du mener .. spiser minst mulig smertestillende og krimskrams... men noen ganger så må du... har også hørt at om du spiser ei rå pottit så skal det hjelpe mot halssbrann.. men vet ikke hvor lurt det da du er gravid =)

heh.. jeg får så lett bivirkninger, eller reagerer negativt på mange sånne produkter, så da holder jeg meg på den sikre siden...
men da vet jeg jo at det går ann å ta, om jeg blir HELT nøden [;)]

og potet funker sikkert det og.. så lenge den er skikkelig vasket, så skal det jo ikke være noen fare.. men fysj... ville heller prøvd å spise potetmel [8D]

Jeg bruker gaviscon tyggetabletter, tygger de så fort jeg klarer også drikker jeg litt vann etterpå[:D]
Dette funker heldigvis kjempebra på meg, brukte det sist også [;)]

Back
Topp