Halsbrann...

PrinsessaMi

Gift med forumet
Har aldri hatt det før jeg, men fyyyy så ekkelt.... noen som har noen gode tips om hvordan man kan dempe det litt? (ikke drikke melk, fikser ikke det nå for tiden...)

Samme her! Heeeeele tiden! Grusomt. Synd du ikke liker melk da...her går det i melk ser du[;)]

link. sånne syretabletter. potetmel skal hjelpe også *grøsse* men jeg foretrekker link[;)] du kan spise tørre kjeks også (men pass på at de ikke har mye fett da virker de motsatt). Ikke bøy deg fremover eller legg deg ned rett etter mat......og lykke til....er skikkelig ekkelt med halsbrann!!!

Har et par veninner som går og spiser liveharts(hjertegodteriet med skrift på) De sier at det hjelper veldig. Vet at det ikke fungerer på alle,men det går jo ann å prøve[:)]

åsså kan du lese her:
[link=http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=675314]http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=675314[/link]

på apoteket får du kjøpt noe som heter novalucid eller noe sånnt.. det hjelper meg...

ORIGINAL: litlå

på apoteket får du kjøpt noe som heter novalucid eller noe sånnt.. det hjelper meg...

Meg og! Men melk og lovehearts hjelper også itillegg til en ekstra pute under hodet i sengen slik at en ikke ligger helt flatt [:)]

Lovehearts og Gaviscon funker her i huset - har spist en del lovehearts, men man kan jo liksom ikke spise dem konstant, heller, da, blir jo som å gå og knaske sukkerbiter... Ikke veeeeldig sunt...

Mener å huske at noen skrev "her inne" (svangerskapet, eller noe sånt) at lovehearts var fine for å sette igang fødselen... Flere som hadde spist masse, og deretter født. Har ikke peiling på om det har noe for seg, og mest sannsynlig gjør det ikke det, men jeg ble litt tilbakeholden med lovehearts etter det...

Noen som har hørt det samme?

ORIGINAL: litlå

Denne tar jeg også... men bruker miksturen og ikke tabelettene..
Ellers skal gaviscon hjelp godt, men den smaker bæsj

Ellers skal gaviscon hjelp godt, men den smaker bæsj

Det kan jeg love at de gjør[:'(] Men hjelper utrolig bra[:)]

Back
Topp