halsbrann....

komlå

Betatt av forumet
Noen som har begynt å kjenne halsbrann? har ikke kjent det så mange dagene nå, men er dkikkelig ubehagelig...noen som har noen gode råd for å få vekk halsbrannen???

Novaluzid, får kjøpt på apoteket enten i flytende eller tablettform. Har funka på meg, men har ikke plagdes ennå denne gang.

Jeg har hatt mye plager med dette. Sklikkelig ubehagelig! Kan ikke spise brødskive med brunost og drikke juice ( mitt favorittmåltid!!) senere enn frokost! Sitter også og gulper på de deilige trankapslene jordmora mi absolutt skal ha meg til og ta!! Får håpe det blir bedre etterhvert. Får ikke sove av dette!! hva smaker sånn Novaluzid forresten? Jeg er skikkelig ille på ting som ikke smaker godt!!

Pass i hvert fall på å få i deg vann og kanskje noen nøytrale, tørre kjeks med jevne mellomrom [;)] Skal visstnok hjelpe. Og når det det gjelder trankapsler, så har jeg aldri klart å ta det fordi jeg går og hilser på dem resten av dagen, men fikk så det enkle og veldig geniale tipset om  ta dem på kvelden når jeg la meg og har ALDRI merket noe til dem siden

jeg har ikke kjent noe halsrann ennå når er det vanlig at man kjenner det?er 19+5i dag...kanskje jeg er heldig å slippe det oxo som jeg var heldig og ikke kaste opp en eneste gang[:D][:D]

Ja, halsbrann er ekkeltFor min del var ikke apoteket svaret, men mandler.. Så nå har jeg mandler liggende på nattbordet hehe.. For jeg har bare halsbrann på kvelden og natta - typisk! Agurk hjalp meg i forrige svangerskap, nå er det altså mandler[;)]

det kommer av at magesekken blir presset oppover. prøv med en ekstra pute når du ligger i hvertfall. mere vet ikke jeg. har ikke hatt det selv. kanskje melkeprodukter?
[&:]

titralac eller melk synes jeg funker bra..
Lykke til!! Det er absolutt ikke noe behagelig!

Back
Topp