Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
noen her som er plaget med halsbrann? det var jeg sist gang, og føler nesten at det kommer nå også... må nok en tur på apoteket imorgen å kjøpe inn tilfelle det skulle begynne for fullt
Et lite tips!! Et par gravide venniner har vært plaget med halsbrann og de gikk og spiste på loveharts(Godteriet med skrift på) Det hjalp veldig for dem. Det er visst et eller annet i dropsene som virker dempende,nøytralisere, halsbrannen.
får halsbrann av ALT jeg spiser.. sukk.. er så dritlei den halsbrannen.. tar meg et halvt glass melk med jevne mellomrom, holder det i allefall borte en liten stund...
presterte til og med å få halsbrann av reker her om dagen.. o my god.. gir helt opp..
men har ei venninde som sier at om man plages mye med halsbrann får man en baby med mye hår.. krysser fingrene for det da.. hadde null halsbrann med datteren, hun var nesten skalla da hun kom... hihi..
Jeg og sliter litt med halsbrann til tider, men det kommer helt an på hva jeg spiser. Jeg har blant annet funnet ut at jeg må holde meg unna brunost og sterkt krydret mat, to ting jeg virkelig elsker....! Men men..bedre enn å ha gulpet oppi halsen hele tiden [:'(] Dessuten prøver jeg å være flink til å drikke mye, og det tror jeg funker bra for meg i allefall [:)]
Var på apoteket å kjøpte noe som heter gaviscon... smaker helt for j..... men det hjelper
jeg har også disse, holder på å brekke meg når jeg skal svelge dem ned. de funker med en gang, men jeg synes godt de kunne vart litt lenger. men det er bedre enn ingenting