Halsbrann...

sunway

Forelsket i forumet
Er det mulig å få halsbrann av vann....???

Har en følelse av at man kan få halsbrann av alt når man er gravid....eneste som hjelper for min del er melk[:D]

Jeg er vel ikke så veldig plaget for tiden. Prøver å drikke en del vann når jeg sitter på jobb og har lagt merke til en svak tendens til halsbrann da. Syns det er litt merkelig jeg da, men....
Holder meg borte fra det som gir meg skikkelig halsbrann, som sterk mat, taco-mat. Spydde som bare det av det en gang på grunn av sterk, sterk halsbrann.

Men at vann skal gi halsbrann....?? Ja, ja, alt er jo mulig når man er gravid så...

Det hørtes VELDIG rart ut hehe:) Tviler på det...!!Jeg fikk for første gang halsbrann i går, og det var fordi jeg spiste en skikkelig hevy rett med Masse karry!

Om du drikker for mykje eller for fort så kan du få halsbrann av alt. Prøv link tabletter, dei smaker mykje bedre enn gaviscone og hjelper synes eg.

Jeg spiser aldri sterk mat, men jeg er sterkt plaget med halsbrann...så ja jeg tror man kan få halsbrann av alt mulig...

Ja, har prøvd Link og det hjalp som bare det og er MYE, MYE bedre enn Gaviscone... Kjøpte flytende jeg av det, men fy som det smakte, brakk meg nesten så det ga jeg opp etter en skje. Fyttirakkeren. Nei, melk eller Link sverger jeg til når det blir for ille.

Alt er mulig når man er gravid!
Alle musklene i kroppen blir litt "slappere" når man er gravid, dette gjelder også lukkemuskelen
til magesekken. Dermed stenger den ikke alltid godt nok for og vi får halsbrann.
For noen hjelper det litt å spise små måltider, og holde seg unna fet og sterkt krydret mat.
Syrenøytraliserende funker også greit. Har selv gaviscon tyggetabletter og de virker greit.
Men må innrømme, sånn som KariAlana sier, at link nok er adskillig bedre på smak.

Jeg får også halsebrann av alt, vann også, er veldig få ting jeg ikke får halsbrann av...[:'(]

Hr I vært fall hørt at mange tror at vann hjelper mot halsbrann, Mens det bare blir værre av Det....

jeg kan få halsbrann av vann om natta.[8|]

gjett om det er halsbrann her i gården a! [:o] ekkelt. kjøpte aflurax på apoteket i dag,håper det hjelper.

Usj, halsbrann[:'(] Jeg tar snart fyr![:D][:@]
Har nettopp fått et råd om å drikke mynte-te. Har ikke prøvd det selv ennå, men her skal alt som kan prøves prøves[;)]

Back
Topp