Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Opplevde veldig mye halsbrann sist svangerskap, men under dette har det vært litt mindre (ingenting med første). Forskjellen på svangerskap nr. 2 og 3 for min del tror jeg har vært;Er så plaget av halsbrann både dag og natt nå og det kommer uansett hva jeg spiser og ikke spiser. Har forsøkt Gaviscon tyggetbl, med lite effekt. Har noen funnet noe som faktisk fungerer?
Takk for tips!Opplevde veldig mye halsbrann sist svangerskap, men under dette har det vært litt mindre (ingenting med første). Forskjellen på svangerskap nr. 2 og 3 for min del tror jeg har vært;
- Spiser ikke snop under dette svangerskapet
- Spiser bare renvarer (ingen ultraprosessert mat)
- Spiser ingenting etter middag (16/17-tiden)
- Spiser to, noen få ganger tre ganger om dagen (uten noen form for mellommåltid)
- Spiser meg god og mett når jeg spiser, slik at jeg ikke blir sulten ofte.
- Sitter/står oppreist i noen timer etter siste måltid, og gjerne også etter første, men det skjer mer naturlig.
- De gangene jeg kjenner det ved leggetid, legger jeg med en hotellpute i ryggen for å komme høyere opp til jeg sovner og siger ned.
Vil hevde at det beste av disse endringene er ikke å spise for tett på leggetid eller ikke legge seg ned når du nettopp har spist. Å gå en liten tur etter et måltid er alltid lurt, så hvis du har anledning til det, ville jeg prøvd det!