Halsbrann

Splmamma

Flørter med forumet
Heiaa, noen andre som sliter med halsbrann? Jeg prøvde gaviscon tyggetbl nå nettopp og brakk meg:smiley-ashamed004 noen som vet om noe annet som fungerer?
 
Heiaa, noen andre som sliter med halsbrann? Jeg prøvde gaviscon tyggetbl nå nettopp og brakk meg:smiley-ashamed004 noen som vet om noe annet som fungerer?
Slitt med halsbrann igjennom det meste av andre trimester og til nå.

Hjalp med gaviscon tabletter, så flytende gaviscon, så novaluzid, men går nå på reseptbelagt medisin som rett og slett hindrer kroppen i å produsere så mye magesyre. I tillegg til novaluzid.

Noen sliter mer enn andre, så du må nesten kjenne på hva som fungerer for deg. Jeg har sluttet å spise chips, drikke brus, og spiser små måltider hver 2 time hele dagen.

Om ikke endring av kosthold, love hearts og de reseptfrie legemidlene ikke funker, så kan jeg sterkt anbefale en versjon av Somac som skal være trygg for gravide. Fastlegen eller gynekologen vil kunne søke det opp.
 
Slitt med halsbrann igjennom det meste av andre trimester og til nå.

Hjalp med gaviscon tabletter, så flytende gaviscon, så novaluzid, men går nå på reseptbelagt medisin som rett og slett hindrer kroppen i å produsere så mye magesyre. I tillegg til novaluzid.

Noen sliter mer enn andre, så du må nesten kjenne på hva som fungerer for deg. Jeg har sluttet å spise chips, drikke brus, og spiser små måltider hver 2 time hele dagen.

Om ikke endring av kosthold, love hearts og de reseptfrie legemidlene ikke funker, så kan jeg sterkt anbefale en versjon av Somac som skal være trygg for gravide. Fastlegen eller gynekologen vil kunne søke det opp.
Okei! Da skal jeg huske på det, er liksom bare 4 uker igjen nå så tenkte at når jeg begynt å kjenne halsbrann for et par uker siden så tenkte jeg at jeg skulle klare meg - men har virkelig tatt seg opp nå siste dagene så 4-6 uker med det høres litt for lenge ut:smiley-ashamed004 Takk!
 
Åh det må jeg prøve! Billigere og ikke minst mye bedre på smak og konsistens :Heartred
Ville gjort det, jeg gjorde det av den grunn at ingen ting annet fungerer på meg da jeg har reflux sykdom og avhengig av medisinene mine så skal bli godt og få de tilbake når baby er født og amming er ferdig laughing6 :Heartred
 
Back
Topp