Halsbrann

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Da har tiden kommet og jeg trenger deres beste tips mot halsbrann! Vet om melk og lovehearts- what else!

Jeg har halsbrann stort sett hele tiden til vanlig pga refluks. Er så vant at det ikke plager meg lengre, selvom det er verre nå. :angelic: Det jeg syns hjelper å spise er banan, havregryn med skummet melk(alltid skummet melk, fettfri),oboy med melk.. Også å ligge med hodet litt høyt på natten. Unngå å legge seg veldig sulten eller veldig mett, ikke koffein og brus, sitrusfrukter..
Aldri skjønt lovehearts, syns det hjalp på kvalmen, men på halsbrann syns jeg det blir verre. Melk lindrer litt der og da, men banan lindrer mer over litt tid. Viktig for meg hvertfall at melk er fettfri for at det skal virke.

Jeg har halsbrann stort sett hele tiden til vanlig pga refluks. Er så vant at det ikke plager meg lengre, selvom det er verre nå. :angelic: Det jeg syns hjelper å spise er banan, havregryn med skummet melk(alltid skummet melk, fettfri),oboy med melk.. Også å ligge med hodet litt høyt på natten. Unngå å legge seg veldig sulten eller veldig mett, ikke koffein og brus, sitrusfrukter..
Aldri skjønt lovehearts, syns det hjalp på kvalmen, men på halsbrann syns jeg det blir verre. Melk lindrer litt der og da, men banan lindrer mer over litt tid. Viktig for meg hvertfall at melk er fettfri for at det skal virke.
Jeg er ikke så glad i lovehearts, så det er ikke et tips jeg orker å ta så veldig innover meg :hilarious: Ligge høyt med hodet om natta var lurt! Og banan, jeg har spist en del banan, men ikke tenkt over om det hjelper på halsbrannen. Takk for tips!

Jeg bruker somac, utskrevet av lege. Det er vel et synonym-preparatet, men kunne fint brukes under graviditeten. Anbefales om det blir et så stort problem.
Det skal sies at jeg sliter med halsbrann utenom graviditeten også.

Her går det i gaviscon, love hearts, melk, yoghurt :joyful: Har ekstremt mye halsbrann!

Back
Topp