Halsbrann!

ModenMamma_

Glad i forumet
Augustbarna 2021
Tilbake på kontoret etter juleferie, og takket være min noe dårlige holdning (strammer meg opp stadig vekk), er halsbrannen på plass med et brak.

Plutselig får jeg flashbacks om netter hvor jeg måtte sitte i sengen for å få sove i det forrige svangerskapet, grøss!

Utenom Lovehearts, hva er ditt beste tips for å få kontroll på fagertenskapet?!

Kjøpte noe som heter Alkavital forrige svangerskap. På helsekost tror jeg. Det er et mineral pulver, som jeg blandet i vann og drakk. Syns det fungerte bra!
Har heldigvis ikke halsbrann ennå, men regner med det kommer etterhvert:meh:

Urgh hater halsbrann! Her er kvalmen så smått blitt dempet, men har begynt å få halsbrann i stedenfor. Ikke veldig sterk og ofte enda, men det tar seg vel opp (frykter jeg...).

Noterer også ned alle tips!

Her var lovehearts, iskaffe og gaviscon redning sist gang. Unngikk også etterhvert mat og snacks som ga halsbrann, som fet mat, sjokolade og surt smågodt. o_Oxsmile9

Link tyggis, kjøpes på apotek! De er fantastiske:D:D:D
Jeg tygde Link tabletter forrige svangerskap, men de finnes ikke lengre. da skal jeg jammen prøve tyggisen :smiley-bounce012

Jeg har vært plaget med halsbrann i begge mine svangerskap, regner med at det kommer snikende snart... jeg har overlevd på tyggetabletter fra apoteket, novoluzid og titralac. Syns de siste fungerte best, også var de ikke så store :happy:

Urgh her er halsbrannen så smått begynt å melde seg. Ikke skikkelig ille enda, men kjenner det på kvelden, er som om jeg gulper middagen, spesielt når jeg legger meg. Og får vondt i nakken av høye/tykke puter. Skal kjøpe tyggis asap!

Brukte gaviscon med nr 2 og 3. Var helt ekstremt plaget spesielt de siste par månedene med nr 3. Våknet på natten av halsbrann som var så ille at jeg kastet opp. Hjalp litt bare, ihvertfall slik at jeg kunne sovne når jeg la meg. Heldigvis ikke fått halsbrann ennå denne gang men den kommer vel etterhvert tenker jeg

Back
Topp