Halsbrann

Solbæra

Forelsket i forumet
Hvordan opplever dere halsbrann?
Jeg har plutselig den siste dagen begynt p kjenne på litt smerter/ubehag/kløe i halsen. Det minner ikke om halsbetennelse, kan dette være halsbrann?

Jeg synes isåfall det var tidlig p få dette, jeg er bare 10+5

Du vet når du får halsbrann:wtf:
sure oppstøt kan man gjerne få i tillegg. Jeg har ikke noe smerter ifht til det.

Hmmm, vanskelig å beskrive på en måte, det kjennes bare ut som halsbrann, varmt og ekkelt i halsen, vil på en måte svelge det vekk, men det bare er der en god stund, plutselig gir det seg. Men hvis man er skikkelig uheldig kommer det bare sterkere og sterkere gjennom hele svangerskapet :hilarious: Måtte nesten sove sittende forrige svangerskap når det var på det verste.... men så fikk jeg noen piller av mi tante og det var helt fantastisk :rolleyes: Jeg hadde ikke gidda og spør legen om det for vil unngå alle medisiner i svangerskapet, men hvis det blir samme igjen så tror jeg jeg skal spør etter de med en gang :hilarious:

Jeg har også forresten fått det allerede, merka at det begynte å komme nesten rett etter positiv test, men det er ikke hver dag og ikke så veldig ille foreløpig, tror nok det er visse typer mat jeg får det av, tror brød og havregrøt faktisk, men forrige gang var sukker og sjokolade det absolutt værste

Jeg har også allerede fått sure oppstøt og halsbrann, sist fikk jeg ikke før 3. trimester, så syntes dette var tidlig.

Jeg prøvde litt forskjellig sist, men novaluzid var det eneste jeg følte virka. Nå har det hjulpet å følge generelle råd for å unngå halsbrann og sure oppstøt.

Du vet når du får halsbrann:wtf:
sure oppstøt kan man gjerne få i tillegg. Jeg har ikke noe smerter ifht til det.
Enig, den brennende følelsen er ikke til å ta feil av. Sist satt jeg i senga og sov på slutten, var helt grusomt.

Oh yes sliter med det og hoster for å få det bort men seriøst det er ikke greit å hoste i disse korona tidene vett jo jeg ikke har symptomer når jeg hoster bort halsbrann men høres jo ikke sånn ut

Back
Topp