Halsbrann.

Druen29

Flørter med forumet
Maiblomstene 2020
Hei!
Sliter veldig med halsbrann til alle døgnetstider.. Har vært hås og sår i halsen, men har gått over. Men idag våknet jeg med sår hals på høyre side, ingen slim eller noe. Googlet litt og haslbrann kan faktisk forårsake sår hals.
Noen andre som har hatt/ har det?

Sliter også med halsbrann, men mest om natta. Har funnet ut at løsningen er å unngå å spise for sent om kvelden, drikke et glass melk før leggetid og bruke Gaviscon før leggetid. I tillegg må jeg unngå å ligge på høyre side, da kommer halsbrannen med en gang.

Begynner å øke på her også! Har de siste nettene våknet av halsbrann på natta så spørs om jeg må starte å forebygge før jeg legger meg, som
Sist svangerskap. Bruker fortsattt samarin (2 poser i 1/2 glass vann) og det fungerer godt! :)

Har hatt halsbrann til å fra jeg også, hjelper å logge med hodet høyt,så ligger med to puter (nesten sitter) å sover. Tar gaviscon ved behov, har også syrenøytraliserende kapsler fra legen om tas daglig. Halsbrann med da sure oppstøt er jo gallesyre som kommer opp i halsen, så at halsen blir sår er ikke rart i det hele tatt. Melkeprodukter hjelper, lovehearts hjelper også :)

Jeg sliter også veldig med halsbrann. Sår i halsen og våkner om natta noen ganger av at jeg kjenner det renner magesyre oppover i halsen. ligger høyt med hotellputa og mest på venstre side, men snur meg jo noen ganger og det er da jeg våkner av at det har kommet opp i halsen.
Samarin lindrer noe.

Jeg bruker Gaviscon flytende før jeg legger meg. Fungerer overraskende bra - mye bedre enn tablettene

Samarin funker her :) Tar meg et glass hver morgen og kveld:DKjøpes på vanlig matbutikk:)

Back
Topp