Halsbrann...

Susmu

Betatt av forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Noen andre enn meg som sliter med halsbrann allerede? :angry4

Nei, heldigvis! Men vet det kommer senere:arghh: Har knasket novaluzid i begge de andre svangerskapene mine, men det er jo noen år siden så vet ikke om de er lov enda? Var iallefall det eneste som hjalp meg:angelic:

Har antydning. Håper det er forbigående pga influensa. (Har vel ingen sammenheng, men lov å håpe :p)

Hadde masse(!!) halsbrann med førstemann. Helt grusomt!!! Eneste som hjalp var de grusomme Gaviscon tyggetablettene. Mener å huske jeg fikk halsbrann litt seinere. Type uke 14.

Har slitt med halsbrann nå i nesten en ukes tid:depressed: Heldigvis er det ikke konstant, så spiser den lille tida jeg ikke har det:)

Huff! Var litt bedre i dag enn i går. Husker med skrekk at jeg satt oppreist å sov i 10 uker sist :(

Ja, her har det også kommet. Vært mye plaget tidligere svangerskap også. Sov sittende med 4 puter ene svangerskapet:banghead:

Ja, har et snev av halsbrann. Har vært helt avhengig av Pepsi Max og soda stream eller generelt ett eller annet sukkerfritt med kullsyre. Nå greier jeg ingenting med kullsyre i det hele tatt:arghh:
Håper bare ikke det blir verre, var veldig plaget sist svangerskap.

Back
Topp