Halsbrann

Eds:)

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Noen som har tips til noe som hjelper mot halsbrann? Kommet kastet over meg det siste døgnet:bored:
 
Samarin brusepulver reddet meg sist svangerskap ;)
 
Jeg har masse erfaring, hehe.. Og jeg klarer ikke å ta brusetabletter.. Syns det er skikkelig ekkelt:wacky: Fant noen tabletter på apoteket jeg kunne svelge hele, det funka kjempebra! Har faktisk ikke noe særlig halsbrann denne gangen, men med de tre gutta mine var det uutholdelig..!
 
Tygger novaluzid-tabletter. Det hjelper ganske bra, men litt kjipe/tørre tabletter. Gaviscon virker bedre, men blir veldig kvalm av den smaken.
 
Lovehearts funker. Noe jeg alltid har vært glad i, men nå etter å ha soist det hver stort sett hver kveld i minst 10 uker, så begynner jeg å bli lei gitt;)
 
Jeg har masse erfaring, hehe.. Og jeg klarer ikke å ta brusetabletter.. Syns det er skikkelig ekkelt:wacky: Fant noen tabletter på apoteket jeg kunne svelge hele, det funka kjempebra! Har faktisk ikke noe særlig halsbrann denne gangen, men med de tre gutta mine var det uutholdelig..!
Husker du hva de heter?
Jeg hadde ikke noen forgje svangerskap. Men når er det tydeligvis en gutt fikk vi vite idag. Så det forklarer vel saken:hilarious:
 
Husker du hva de heter?
Jeg hadde ikke noen forgje svangerskap. Men når er det tydeligvis en gutt fikk vi vite idag. Så det forklarer vel saken:hilarious:
Jeg prøvde å Google nå.. Klarer ikke å komme på hva de het. (Det er 14år siden sist jeg var gravid :joyful: Men jeg husker jeg forklarte de på apoteket at jeg måtte ha noen tabletter jeg bare kunne svelge, uten å tygge eller løse de opp.. Kan hende det har kommet flere nye preparater nå da ;)

Og, for meg stemmer det bra med halsbrann-gutt.. Nå venter jeg jente, er i uke 21 og har omtrent ikke noe halsbrann :)

Lykke til med lille prinsen, og halsbrannen..
 
Jeg prøvde å Google nå.. Klarer ikke å komme på hva de het. (Det er 14år siden sist jeg var gravid :joyful: Men jeg husker jeg forklarte de på apoteket at jeg måtte ha noen tabletter jeg bare kunne svelge, uten å tygge eller løse de opp.. Kan hende det har kommet flere nye preparater nå da ;)

Og, for meg stemmer det bra med halsbrann-gutt.. Nå venter jeg jente, er i uke 21 og har omtrent ikke noe halsbrann :)

Lykke til med lille prinsen, og halsbrannen..

jeg hadde ikke halsbrann med gutten - masse med jenta.. Og nå har jeg bare litt.. jente nå :p
 
jeg hadde ikke halsbrann med gutten - masse med jenta.. Og nå har jeg bare litt.. jente nå :p

ja det er jo veldig forskjellig rekner jeg med:happy:
Men jeg har to helt forskjellige svangerskap. Etter jenta tenkte jeg at jeg var ferdig med barn for jeg var så dårlig hele svangerskapet. Nå glemmer jeg at jeg er gravid:hilarious:
 
Jeg trodde jeg var dårlig med gutten.. så trodde jeg at jeg vêr dårlig med jenta.. men jente nr 2 (barn 3) slår det meste gitt :O
 
Back
Topp