Halsbrann

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
Andre som sliter med halsbrann eller? Vært veldig plaga de to andre gangene men da kom det først litt seinere. Nå Jar jeg hatt siden positiv test. Så langt bare vondt ogverre ubehagelig men sist enda det med helt enorme smerter som strålte ut i ryggen. Tygga på halsbrann tabletter døgnet rundt og sov med de i munnen. Kunne bare sove på venstre side og aldri mer en to t i slengen før jeg våkna og måtte opp å gå
 
Uff det hørtes ikke godt ut.. håper du slipper unna denne gangen da! Jeg kjenner ubehag innimellom men ikke noe å klage på :)
 
Jeg har hatt samme problem siden positiv test og føler at det er sår i øvre del av magen og hele veien opp til halsen. Det er mrgesyre som kommer opp. Var innlagt på sykehus i uke 11 pga kvalme og dehydrering og der fikk jeg somac tabletter. Snakk med legen din om det. Somac hjelper mye og kan brukes under graviditet. Jeg har ikke blitt helt bra men veldig bedre
Prøv å spis noe hele tiden og små porsjoner.
 
Sniker fra mai og legger ved det jeg fikk som svar fra tryghmammamedisin angående ting mot halsbrann :happy:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181025-091329_Chrome.jpg
    Screenshot_20181025-091329_Chrome.jpg
    811 KB · Visninger: 15
Back
Topp