Halsbrann

Prøver90

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Septemberhjertene 2018
de siste dagene har jeg hatt så sinnsykt med halsbrann. Er jo helt fælt. Noen flere som
Sliten med det igjen/allerede? Kan jeg forvente at det fortsetter til fødsel?

Hvis det er det som svir langt nede i «spiserøret» så har jeg og det. Mer ubehagelig enn jeg så for meg.

Jeg sliter med det! 10 uker igjen ca.

Hvis det er det som svir langt nede i «spiserøret» så har jeg og det. Mer ubehagelig enn jeg så for meg.
Ja svir både langt nede i spiserøret og i halsen. Kjenner ut som at jeg har magesyre i hele halsen omtrent.

Jeg sliter med det! 10 uker igjen ca.
Huff. Er helt forferdelig. Har du det hele dagen eller? Jeg har det mest Om kvelden. Hadde ikke halsbrann en eneste gang med sønnen.

Jeg har det når jeg spiser mye eller litt sterk mat. Trenger ikke være veldig sterkt, bare det er litt krydder i kommer halsbrannen :( for meg hjelper det med mindre, hyppigere og mildere måltider - siste dagene har jeg ikke merket noe i det hele tatt :)

Ja svir både langt nede i spiserøret og i halsen. Kjenner ut som at jeg har magesyre i hele halsen omtrent.

Huff. Er helt forferdelig. Har du det hele dagen eller? Jeg har det mest Om kvelden. Hadde ikke halsbrann en eneste gang med sønnen.

Noen ganger merker jeg det ikke før på kveld/natt, mens andre ganger kan jeg ha det hele dagen nesten. Hadde det senest på formiddagen i stad. Blir sikkert bare verre jo lenger på vei vi kommer og [emoji17]
Mye man skal igjennom i løpet av en graviditet og etter fødsel [emoji28]

Har det hver dag, stort sett litt utpå dagen og kvelden. Tar en Novaluzid når ubehaget blir for stort og det hjelper med en gang og gjennom natten. Vært plaget med det i alle mine 3 svangerskap så er bare utrolig glad for at det finnes noe som lindrer. [emoji5]

Har det hver dag, stort sett litt utpå dagen og kvelden. Tar en Novaluzid når ubehaget blir for stort og det hjelper med en gang og gjennom natten. Vært plaget med det i alle mine 3 svangerskap så er bare utrolig glad for at det finnes noe som lindrer. [emoji5]
Kjøpte meg gaviscon i går. Smakte æsj, men for et vidundermiddel:p har ikke hatt halsbrann siden

Kjøpte meg gaviscon i går. Smakte æsj, men for et vidundermiddel:p har ikke hatt halsbrann siden
Så godt at det funket! Om du syns smaken blir for ille så kan jeg anbefale Novaluzid, smaker myye bedre syns jeg [emoji5]

Gaviscon i flytende form var helt grusomt, men kjøpte gaviscon tyggetabletter i dag. Kan virkelig anbefales!

Gaviscon i flytende form var helt grusomt, men kjøpte gaviscon tyggetabletter i dag. Kan virkelig anbefales!
Er tyggetablettene jeg har. De funket med en gang og har ikke trengt å ta siden. Men syns den smakte helt grusomt. Er jo verdt det da:)

Back
Topp