Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja svir både langt nede i spiserøret og i halsen. Kjenner ut som at jeg har magesyre i hele halsen omtrent.Hvis det er det som svir langt nede i «spiserøret» så har jeg og det. Mer ubehagelig enn jeg så for meg.
Huff. Er helt forferdelig. Har du det hele dagen eller? Jeg har det mest Om kvelden. Hadde ikke halsbrann en eneste gang med sønnen.Jeg sliter med det! 10 uker igjen ca.
Ja svir både langt nede i spiserøret og i halsen. Kjenner ut som at jeg har magesyre i hele halsen omtrent.
Huff. Er helt forferdelig. Har du det hele dagen eller? Jeg har det mest Om kvelden. Hadde ikke halsbrann en eneste gang med sønnen.
Kjøpte meg gaviscon i går. Smakte æsj, men for et vidundermiddelHar det hver dag, stort sett litt utpå dagen og kvelden. Tar en Novaluzid når ubehaget blir for stort og det hjelper med en gang og gjennom natten. Vært plaget med det i alle mine 3 svangerskap så er bare utrolig glad for at det finnes noe som lindrer. [emoji5]
Så godt at det funket! Om du syns smaken blir for ille så kan jeg anbefale Novaluzid, smaker myye bedre syns jeg [emoji5]Kjøpte meg gaviscon i går. Smakte æsj, men for et vidundermiddelhar ikke hatt halsbrann siden
Er tyggetablettene jeg har. De funket med en gang og har ikke trengt å ta siden. Men syns den smakte helt grusomt. Er jo verdt det daGaviscon i flytende form var helt grusomt, men kjøpte gaviscon tyggetabletter i dag. Kan virkelig anbefales!