Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min lukkemuskel virker ikke som den skal (reflux) Så har stått på medisin i 15 år, nå som jeg er gravid må jeg ta en annen medisin og merker godt at den ikke fungerer!
Ser for meg at det kommer til å bli min største plage i sv.skapet.
Huff så har du ikke fått noe! De heter Omeprazol Pensa- men syns ikke de har store virkningen på meg altså... Ta å ring legen på mandag å få resept! Og tygg love harts- det kan også dempe det verste men igjen det hjelper ikke meg. Det er ille å ha der slik når ingenting tar detHva medisin er det du har fått?
Har selv problemer med lukkemuskelen og gått fast på medisiner i en god del år nå. Kjenner jeg sliter ekstremt men har ikke fått noe alternativ :/

Huff så har du ikke fått noe! De heter Omeprazol Pensa- men syns ikke de har store virkningen på meg altså... Ta å ring legen på mandag å få resept! Og tygg love harts- det kan også dempe det verste men igjen det hjelper ikke meg. Det er ille å ha der slik når ingenting tar det![]()
Er ikke vits å ringe legen da har liggende omeprazol fra før inni medisinskapet å de funker relativt dårlig.
Tygger litt love hearts, men må desverre begrense meg kraftig da jeg er heldig vinner av svangerskapsdiabetes som jeg sliter med å få under kontroll med insulin da hjelper ikke akurat love heartsa på
Nei utrolig sjipt ha det det slikt. Spesielt når det blir så gale at maten kommer i retur. Så kjenner det kommer til å bli godt å få tilbake medisinene etter svangerskapet