S Snella93 Andre møte med forumet 8 Aug 2017 #1 Noen som har tips når det gjelder halsbrann? Har prøvd lovehearts men synes det bare virker ei lita stund.. [emoji91]
Noen som har tips når det gjelder halsbrann? Har prøvd lovehearts men synes det bare virker ei lita stund.. [emoji91]
LiKn Forelsket i forumet Snøfnuggene 2018 8 Aug 2017 #2 Jeg bruker Galieve tyggetabletter kjøpt på apotek. Funker med en gang! Finnes også i flytende versjon.
Jeg bruker Galieve tyggetabletter kjøpt på apotek. Funker med en gang! Finnes også i flytende versjon.
B BlackDiamond Flørter med forumet Julibarna2014 8 Aug 2017 #3 Det går med mye Galieve her, god effekt så langt.
K Kristin :) Forumet er livet Aprillykke 2017 Sommerfuglene 8 Aug 2017 #5 Evt funker 1/2ts natron i ett lite glass vann. Smaker dritt, men det virker fort og lenge [emoji1]
Lil-17 Forumet er livet Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018 Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 8 Aug 2017 #6 Melk! Eneste som funket for meg sist svangerskap...og så får en jo i tillegg i seg jod, er jo så mye skriveri om det om dagen
Melk! Eneste som funket for meg sist svangerskap...og så får en jo i tillegg i seg jod, er jo så mye skriveri om det om dagen