Halsbrann

Det er vel ikke helt risikofritt med upasteurisert melk, om det er der du mener. Jeg rører ikke tankmelka så lenge jeg er gravid, med mindre den er ordentlig kokt (f.eks i grøt).

Absolutt ikke risikofritt nei, så det gjør du lurt i! :)

føler det hjelper med sjokolademelk! Har iaffal funnet ut at vil man ha halsbrann er det bare å hive innpå med kanel iaffal!! [emoji31] Godt det nærmer seg slutten!

Jeg har ikke vært plaget i graviditeten, men jevnlig har jeg mye syre i magen. Da blander jeg 1 til 2 ts bakepulver i et glass vann. Det funket bedre enn gaviscon på meg. Det smaker ikke veldig godt, men det er verd et førsøkxsmile5

Jeg har nå de siste 2 døgna vært plaget med skikkelig mye sure oppstøt. Halsbrannen greier jeg å holde under kontroll, men de sureoppstøtene er mye værre så ente med at jeg har bygd meg opp med dyner så jeg ligger mer opp med hode/overkroppen. Og det hjelper [emoji4]

Helt forferdelig med halsbrann! Heldigvis hjelper gaviscon for meg, hvis ikke hadde jeg blitt gal til slutt [emoji85] verken melk, is, mandler, ligge med hodet høyt eller noe som helst hjalp før jeg fant Gaviscon. Føler med deg![emoji4]

Har de siste dagene hatt litt halsbrann. Prøvde lovehearts, farris og melk i går. Vet ikke helt hva som funket, men noe var det i hvert fall :D

Jeg har nå de siste 2 døgna vært plaget med skikkelig mye sure oppstøt. Halsbrannen greier jeg å holde under kontroll, men de sureoppstøtene er mye værre så ente med at jeg har bygd meg opp med dyner så jeg ligger mer opp med hode/overkroppen. Og det hjelper [emoji4]
Har fått mye mer av det jeg også.

Har aldri hatt det sånn før, men nå føler jeg at det kommer gjerne 1-3 ganger om dagen.
Ikke noe gøy :shifty:

Har fått mye mer av det jeg også.

Har aldri hatt det sånn før, men nå føler jeg at det kommer gjerne 1-3 ganger om dagen.
Ikke noe gøy :shifty:
Nei, Så absolutt ikke gøy.. Hadde ikke noe av dette sist svangerskap selv om jeg hadde halsbrann. Så synes dette var unødvendig.

Back
Topp