LilleBee Glad i forumet Snøfnuggene 2018 7 Jul 2017 #1 *sukk* Spiste litt sterk mat i går og betaler for det i dag... melk og lovehearts lindrer heldigvis... men det er noe dritt å ha det... Har dere merket noe enda?
*sukk* Spiste litt sterk mat i går og betaler for det i dag... melk og lovehearts lindrer heldigvis... men det er noe dritt å ha det... Har dere merket noe enda?
LiKn Forelsket i forumet Snøfnuggene 2018 7 Jul 2017 #2 Jeg kjøpte disse på apoteket etter tips fra noen andre. Anbefales! [emoji1303]
LilleBee Glad i forumet Snøfnuggene 2018 7 Jul 2017 #3 LiKn skrev: Jeg kjøpte disse på apoteket etter tips fra noen andre. Anbefales! [emoji1303] Klikk for å utvide … Må testes ut, ja
LiKn skrev: Jeg kjøpte disse på apoteket etter tips fra noen andre. Anbefales! [emoji1303] Klikk for å utvide … Må testes ut, ja
Gullgrisens 2gull Elsker forumet Snøfnuggene 2018 7 Jul 2017 #4 Fått litt ved trening, ellers lite plaget (enda). Hadde noe enormt i første svangerskap, slapp veldig billig unna i andre. Det er noe herk!
Fått litt ved trening, ellers lite plaget (enda). Hadde noe enormt i første svangerskap, slapp veldig billig unna i andre. Det er noe herk!