Halsbrann

2små

Forelsket i forumet
Noen her som er plaget med halsbrann?
Jeg var plaget med halsbrann når jeg gikk gravid med nr 1 også. Men ikke før magen begynte å bli stor og presse på litt diverse. Jeg er bare 5+3 og her ligger jeg våken, med halsbrann!

Jeg har ikke fått det enda. Var ikke veldig plaget med det sist heller, men hadde det tidvis.
Ikke noe godt:(

Jeg har plager med det til vanlig pga. Brokk nederst på spiserøret. Litt vanskelig nå når jeg helst ikke skal ta medisin. Noe jeg faktisk har klart å la vær siden jeg fant ut jeg var gravid for drøye to uker siden :happy:

Jeg har det nå. Fikk tips fra ei vennine som spiste lovehearts når hun gikk gravid. Så har lovehearts over alt her. På nattbordet, stua og badet :-) det funker til meg allefall.

I forrige svangerskap sleit jeg mye med dette på slutten. Dag og natt, var grusomt! Husker ikke hva jeg gjorde for å dempe d:p
Nå merker jeg om morningen viss jeg spiser frokost å drikker kaffi like etterpå. Så jeg må være forsikrig med kaffien etter frokost!

Jeg merker foreløpig ikke noe til halsbrann, men har en utrolig vond smak i munnen.Selv 10 minutter etter at jeg har pusset tennene. sinnsykt irriterende.

Ikke merket det enda.... (bank i bordet), men regner med det kommer etter hvert.... Kjøpte Novaluzid i dag, bare for å ha liggende... har sverget til det i de andre svangerskapene.....

Har ikke kjent noe foreløpig, men blei ganske tidlig plaget sist. De første måneden klarte jeg stort sett å unngå det ved å ikke spise løk, sursild, for sterk mat eller for mye sitrusfrukt, men på slutten hadde det ingenting å si hva jeg spiste. Brukte Galieve tyggetabletter som jeg syntes funket veldig bra lenge, men på slutten måtte jeg ta med 1-2 timers mellomrom døgnet rundt...

Æææsj, dette håper jeg virkelig at jeg slipper denne gangen. Var skikkelig plaget forrige gang. Måtte sitte og sove og knasket gaviscon laaangt utover foreskrevet dose. Var sikker på at barnet mitt kom til å bli født med gavisconfråde:p Ikke merket noe enda og håper jeg slipper unna denne gangen!

Back
Topp