Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har dette kronisk så vet åssen det føles.svir og brenner fra magen og oppover spiserøret Heldigvis har jeg medisin på resept så jeg slipper unna med halsbrann denne gangen.Hei hei
Noen hær som har halsbrann? Hvordan føles dette egentli?
Jeg har aldri hatt dette så er usikker på hvordan dette føles.. men har hatt en del sure oppstøt di siste dagene..
Hvilken har du? Har brukt nexium, men det er vel ikke anbefalt når man er gravid? Har tidligere plagdes mye med halsbrann, og kjenner det en del i dag..jeg har dette kronisk så vet åssen det føles.svir og brenner fra magen og oppover spiserøret Heldigvis har jeg medisin på resept så jeg slipper unna med halsbrann denne gangen.
jeg bruker nexium.Vet det ikke egentlig er anbefalt.Men etter å ha lest endel på RELIS at de ikke finner det skadelig har jeg forsatt med det. ellers hadde jeg vært dødssyk av kvalme og ekstrem halsbrann nå.Hvilken har du? Har brukt nexium, men det er vel ikke anbefalt når man er gravid? Har tidligere plagdes mye med halsbrann, og kjenner det en del i dag..
Hei hei
Noen hær som har halsbrann? Hvordan føles dette egentli?
Jeg har aldri hatt dette så er usikker på hvordan dette føles.. men har hatt en del sure oppstøt di siste dagene..