Halsbrann

Mozzarella

Elsker forumet
Er det noen av dere som har hatt det?
Jeg har en brennende følelse i brystet, det kjennes ut som magesekken min ligger bak ribbeina på venstreside og bare.. Er varm og bobler :p Har aldri hatt sånne plager før.

Jeg er samtidig sykt kvalm men klarer ikke å kaste opp, nå har jeg stått over do i typ 30 minutter for å se om jeg får noe opp. Det er tungt når det bare blir liggende i brystet :dead:
 
D hørtes ikke godt ut.. :( ingen erfaring her dessverre, sist svangerskap hadde jeg litt halsbrann på slutten.. Da hjalp det med gaviscon, tror det var det de tab fra apoteket heter :)
 
Har hatt halsbrann i to uker, men ikke like ille som deg tror jeg.
Det kommer og går sånn smått, værst om morgenen
 
Takk for svar! Husker flere hadde det problemet sist gang jeg var på forum, men er usikker på hvordan det egentlig føles og om det er det jeg har, hehe.
 
Har hatt halsbrann siden jeg fant ut at jeg var gravid... gleder meg til uke 12 sånn at jeg håper jeg får legen til å skrive ut en resept på noe som hjelper !!
 
Jeg har det til vanlig, sliter veldig nå når jeg er gravid, siden jeg trapper ned på medisinen i svangerskapet. Men redningen min er natron. En liten tskje, bak på tunga, svelg det ned med vann. Forsvinner med en gang :)
 
Uff, føler med deg - det der er så vondt! Har hatt litt tendenser til halsbrann etter å ha spist sterk mat, men det har ikke vært så ille. Var veldig plaget på slutten med de to andre, men satser på å slippe denne gangen. Håper det kommer seg hos deg!
 
Ah, tusen hjertelig takk for svar. Da skal jeg innom apoteket i morgen, blir gal av å ha maten liggende i brystet! Huff. Bare 5 dager igjen til neste helg ;)
 
Er det det det er? Jeg har også sånn!

Eller noe lignende. Føles hele tida som jeg har spist noe ekkelt som ikke har kommet seg helt ned. Ubehagelig! Men trodde det var bare noe jeg tenkte eller noe, at det er fordi jeg spiser jo hele tida, har av en eller annen grunn tenkt at halsbrann var mer sånn sure oppstøt/gulping.

Da skal jeg også på apoteket.

Syns også Nyco fruktsalt hjelper litt.
 
Får det lett. For meg kjennes det som det brenner oppover i halsen.
Bruker Omeprazol som man får på resept :)
 
fikk noe på resept med min første, hadde grusom halsbrann siste 3 mnd, kunne ikke ligge eller spise noe med krydder, prøvde så å si alt
 
Jeg har hatt bittelitt halsbrann til nå. Husker forrige svangerskap. Trodde jeg hadde hatt halsbrann før, men det var helt forferdelig ille fra uke 30..
 
Fikk kkne halsbrann før et godt stykke uti svangerskapet sist.. Galvison tror jeg at jeg knasket da.. Men foretrakk lovehearts :p
 
Har prøvd en lett salat til middag i dag, se om det blir bedre i kveld :happy: Leste at fet mat ikke akkurat hjalp på, og i helga har det blitt mye drit, så da prøver vi kostholdsforandring!
 
Hadde halsbrann i siste halvdel av svangerskapet med førstemann. En venninne av meg knasket på lovehearts da hun hadde halsbrann under svangerskapet. Jeg drakk på sjokomelk :)
 
Back
Topp