Halsbrann?

Gravidmammaen

Forelsket i forumet
Spiste Taco ikveld, og etter ett par timer, kjentes det ut som at jeg ikke fikk puste. Kjennes ut som det snøres i halsen på en måte, og det kommer opp litt magesyre og må "smårape". Det blir bedre for hver "rap" og for hver gang magesyra kommer. Vil tro det er halsbrann, har ikke hatt det tidligere. Har dere begynt å få det? Er i uke 21+2.
 
Har hatt det av og på et par uker nå. Er snart 23 uker. Kan være litt ubehagelig. Kjennes ut som det brenner og at oppkastet ligger i halsen.
 
Har hatt det av og på hele tiden. Anbefaler å kjøpe Galvascon eller hva den heter på apoteket å ha liggende, den hjelper meg og man har den klar om det dukker opp på kvelden eller natta. For slike ting kommer alltid når apoteket er stengt og helst på lørdagskvelden ;)
 
Jeg har så smått begynt å plages av halsbrann nå. Er 20+1 i dag. Bruker Novaluzid, funker veldig bra :)
 
Har det litt av og på, for meg funket det med ett lite glass med melk :)
 
Hatt d en stund nu... Blir bare mer og mer for hver uke:cool: drit vondt til tider:confused:
 
Uffja, har det titt og ofte! Hjelper med flytende Gaviscon, men ikke så lenge sv gangen da :grumpy: utrolig ekkelt, aldri hatt det før og jeg blir så Kvalm av den brennende følelsen :meh:
 
Ja, kjenner det er begynt for fullt..er jo veldig glad i sterk mat, men kjenner etter gårdagens Taco og dagens pizza at det må jeg bare kutte ut:-( må få mannen til å dra å kjøpe lovehearts;-) slitsomt at alt av plager kommer tidlig.
 
Har bare opplevd det et par ganger tidligre, men begge gangene hadde jeg faktisk spist taco o_O spørs om det er noe med det krydderet.
 
Et tips ved halsbrann er mandler, knasker på de nesten daglig. En liten hånd mandler gjør veldig godt!
 
Har vært plaget med halsbrann noen uker nå. Er veldig forsiktig med hva jeg spiser og drikker. Hiver i meg et glass med melk til frokosten og kveldsen pluss litt jevnt utover dagen. Har også alltid lovehearts tilgjengelig :)
 
Back
Topp