Halsbrann?

Sliter også litt med halsbrann. Lovehearts fungerte i begynnelsen, men nå har jeg måtte gå over på tabletter fra apoteket. Galieve heter de, og fungerer helt supert. Tar to tabletter etter måltider om jeg kjenner at det begynner. :-) Ellers fungerer vannmelon veldig fint her.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Jeg tar også Galieve, ei på apoteket som nylig hadde vært gravid selv, sa at de funka bedre enn gaviscon... Men belager meg på å sitte å sove etterhvert....

Er det ikke farlig å bruke tabletter nå? Plages skikkelig med halsbrann, nesten kaster opp. Tenkte å ta en tur til apoteket. Trenger jeg ikke resept fra legen?

Bruker gaviscon tygge tabletter, og de fungere bra. Har også titralac tabletter.

Begge deler er ok og fåes reseptfritt på apotek. Noen apotekmedarbeidere sier at det bare er gaviscon som anbefales, men det stemmer ikke. Relis.No anbefales.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Link <3

Æppen!:)

Var veldig plaget helt fra starten med de fire første, alle gutter. Denne gang har jeg såvidt merket det et par ganger etter å ha spist litt kraftig kost. JM på ul mener det er ei jente nå, sammenheng?

Slet litt med det på slutten i forrig svangerskap - satt nesten å sov på slutten. . Men denne gangen er jeg ille plaget :( melk og gaviscon hjelper bare litt.. tror jeg må prøve meg på lovehearts.. av mat er det nesten ingen ting lenger jeg kan spise.. :( ikke sterk mat, ikke krydret, ikke syrlig, ikke kulsyre drikke heller.. spiste bare kjøttkake igår, med løk i - skulle jeg aaaaldri ha jort! Må høre med legen neste gang. Jeg hæler jo ikke spise noe snart...

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp