Halsbrann!!!!

Har du prøvd samarin? Det hjelper meg hvertfall. Selges i vanlig matbutikker.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Eg må ha eit glass oboy og sova med hovudet litt høgare. Er nokon gongar det ikkje hjelper, men generelt går det greitt :)

Sjokomelk og å sove med hodet høyt har hjulpet litt her og :) Kjøpte likevel gaviscon idag som funka, men fyyy så ekkelt det smakte! :o

Hadde litt halsbrann før jeg ble gravid. Da hjalp det dersom jeg tok en fluortablett før jeg gikk å la meg, men jeg vet ikke hvordan det er med fluor når man er gravid. Har ikke undersøkt det. Noen som vet??

Fastlegen kunne ikke gi meg noe annet enn trøsten med at han synker nok snart lenger ned og da vil halsbrannen bli bedre.. håper for guds skyld det for dette er grusomt!!

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Fikk tabeletter på resept fra legen, hentet de på fredag , men har ikke hatt halsbrann etter jeg fikk de i hus.. Sprøtt!

Så godt å høre, vondt med halsbrann!

Jeg er også svært plaget.. Sovet sittende, spist bittesmå porsjoner og tygget og svelget enorme mengder med link, gaviscon, novaluzid - you name it. For en mnd siden ble det så ille at ingenting hadde effekt. Legen tipset meg om reseptfrie h2-blokkere, og jeg fikk anbefalt zantac på apoteket. Plagene er redusert med ihvertfall 90% nå, og jeg kan sove i senga mi igjen.. Anbefaler et forsøk :)

hva du spiser kan slå ut på halsbrann.
jeg får ekstremt halsbrann av risgrøt, ketsjup (men ikke tomater o.O ) ting med sukker i generelt, det meste av melkeprodukter, røykt eller saltet kjøtt, ALLE typer pølser.. er snart ikke noe jeg kan spise uten å gulpe magesyre til jeg nesten dør, heller nedpå med gaviscon, det hjelper en halvtime i slengen..

Jeg hadde perioder hvor jeg ikke kunne drikke kaffe og te for da fikk jeg oppstøt med en gang. Mens andre dager går det helt fint. Så jeg blir egentlig ikke så veldig klok av det :-P

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg fikk resept på losec mups, men det hadde de ikke på vitus apoteket, så jeg fikk omeprazol som ett alternativ..

Har hørt Q sjokolademelk har gjort susen for flere med halsbrann

Har hørt Q sjokolademelk har gjort susen for flere med halsbrann

Japp :) Enten det eller eit glass oboy! ALDRI gått så mykje mjølk som no :P Eg HATAR mjølk og klare ikkje å drikka det, men med sjokoladesmak så glir det ned ;)

Back
Topp