Halsbrann!!!!

Marihøna_87

Blir kjent med forumet
Ingenting som hjelper, hva skal jeg gjøre, får det spesiellt på kveldene då får ikke sove :-( har prøvd det meste, så nå kjenner jeg at panikken tar meg... Hjeeeelp...,

Jeg har kjøpt gaviscon tyggetabletter. Synes de hjelper.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har halsbrann så og si hver dag-hele tiden og det eneste som funker på meg er loveharts :)

Sjokomelk fungerer for meg... Ikke melk med pulver i eller litago o.l. Men den som heter sjokomelk... Masse lykke til, håper du finner noe som fungerer for deg... :-)

Her er det også kun lovehearts som funker.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har prøvd melk, sjokomelk, lovehearts, gaviscon, gavielle, link og mandler, men hjelper ikke :-( det funket for ett par uker siden, men ikke nå lenger :-( er akkurat som om det er blitt mindre plass og mer trykk i magen

prøv å spis riskake kjøp wasa sine for de er de beste for det er uten salt å noen ting. jeg bruker å spise en eller to stk før jeg legger meg å da får jeg ikke halsbrann når jeg skal sove å plages ikke gjennom natta :) bruker å loveharts men det funker bare av å til men riskaker er det beste for meg blir kvitt halsbrannen så si med det samme :D

Er ikke så plaget, men novaluzid hjelper her.

Har prøvd melk, sjokomelk, lovehearts, gaviscon, gavielle, link og mandler, men hjelper ikke :-( det funket for ett par uker siden, men ikke nå lenger :-( er akkurat som om det er blitt mindre plass og mer trykk i magen
Eneste utvei blir vel å føde da :)

Har hatt halsbrann siden uke 14/15, noen ganger veldig mye verre enn andre.. Ingen spising, litt sjokomelk, litt vann og mye flytende gaviscon på kvelden ble løsningen her.. Og hvis jeg begynner å hoste blir det mye verre med en gang, unngår hosting så godt det lar seg gjøre :p

Har også brukt flytende gaviscon og det har funket sååå bra, men ikke nå lenger.. Har lyst å slite av meg håret, for at det gjør så vondt :-(

Jeg fikk medisin på resept av legen på føden :-) det har hjulpet masse. Husker ikke i farta hva den heter. Er små piller. Så hør med legen din :-)

Jeg har klart meg med gaviscon, link, novaluzid og slikt inntil for ca en mnd siden. Da var forbruket skyhøyt uten at jeg følte det hjalp i mer enn et par minutter om gangen. Da begynte jeg med zantac. Mye bedre effekt.. Det finnes sikkert andre h2blokkere også som er effektive.

Sove med hodet hevet hjelper mye her. Jeg har to puter i senga. Føler ikke noe annet hjelper, og halsbrannen lever sitt eget liv. Noen dager er det helt jævlig, andre dager har jeg ikke tegn til halsbrann.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp