Halsbrann

Freja78

Elsker forumet
Er det flere her som har begynt å kjenne denne herligheten? Har andre kvelden på rad med halsbrann nå. I går var det helt ekstremt, holdt på i 12 timer før det roet seg. Men da spiste jeg pepperbiff til middag, så er vel antaglig pepperen som trigget det. I dag har jeg vært så forsiktig hele veien med hva jeg har spist. Middagen ble bare fisk, grønnsaker og en potet. Allikevel sitter jeg her med halsbrann nå. Begynte med en syrlig klump i halsen som skapte kvalme, tok en titralac og SÅ kom trykket og kvalmen med brekningsfølelse i hele brystet. Hvordan i all verden er det mulig? Er jo meningen man skal bli bedre av titralac da, ikke verre.

Har hatt det litt til og fra i store deler av svangerskapet.. Så unngår krydret mat, fet mat, appelsinjuice og andre sterke drikker.. Osv.. :-) er skikkelig slitsomt :-/

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Ja da er litt til og fra med denne halsbrannen :p spiser gaviscon for å lindre men vet ikke om det egentlig hjelper så mye! Har funnet ut at noe av det værste jeg kan ha i meg er hvitost...

ja, har hatt det litt fra og til i noen uker nå.. ikke behagelig, var veldig plaget med det sist svangerskap også.

Har vært veldig plaget nå i ca 1 Mnd... Skikkelig ubehagelig. Hadde ikke antydning til halsbrann sist svangerskap, men nå er den her for alle penga :p

Sliter her også. Var på hyttetur for noen dager siden, og våknet på natta av magesyre som rant oppover spiserøret. Meget ubehagelig. Ble ikke mye søvn på meg den natta. .

Var innom apoteket igår og fikk meg Link tyggegummi. Hjelper meg! Kjempe fornøyd ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Æsj! Har det jeg også.. Noe av det værste jeg har vært med på.. Våkner om natta, og får ikke sovet før et par timer seinere! Pleier å ha lovehearts liggende på nattbordet.. De hjelper masse! :) men har glemt å kjøpe... Så nå er det våken netter på gang.. "/
Gjør jo så ufattelig vondt!

Jepp den kom før fullt før nåen daga sia.... :/
Jaja må vell bærre ta den og me på "kjøpet"..... ;)

ja er litt plaga med det eg også :/ Hjelper å drikke mjelk :D
Ligger høgt med hodet om natta og prøver å unngå sterk mat. Men det er jo så godt! :P Så tåler heller litt halsbrann då ;)

Jeg har ikke hatt det med de andre, hadde plutselig flere dager med skikkelig halsbrann, fikk ikke sove, fant ingenting som hjalp (utenom kanskje vann)... Skikkelig kjedelig! Men så ga det seg plutselig, har ikke merket mer til det.. Håper jo det bare var innom og ikke kommer igjen, kanskje det var en spesiell stilling hos lillemann? Aner ikke, men er glad for å slippe, for det var noe herk! Ligger konstant med hodet høyt da, kanskje det hjelper, for føler ikke jeg får puste om jeg bruker kun en pute som vanlig :P

Begynner å komme tilbake her og ja ;)
Hadde litt i starten av sv.skapet -sammen med kvalmen.
Og nå kommer det litt brennende følelse i halsen om kveldene. Tar gaviscon før jeg legger meg. funker fint :)
Hadde det på slutten av første sv.skap også, hørte da en myte om at de gravide som var mye plaget med halsbrann fikk barn med mye hår på hodet :P
Stemte godt her hvertfall :)

Begynner å komme tilbake her og ja ;)
Hadde litt i starten av sv.skapet -sammen med kvalmen.
Og nå kommer det litt brennende følelse i halsen om kveldene. Tar gaviscon før jeg legger meg. funker fint :)
Hadde det på slutten av første sv.skap også, hørte da en myte om at de gravide som var mye plaget med halsbrann fikk barn med mye hår på hodet :p
Stemte godt her hvertfall :)

Hehehe det har jeg også hørt. så det stemte her også:)

Gaviscon er det noe beste jeg vet om for halsbrann, den redder halsbrann dagene og kveldene;) Ellers så går jeg med Link tyggis i veska hele tiden.Den hjelper meg veldig også:)

Jeg fant Rennie i sverige, de funka veldig bra :) gikk tom da, så bestillte en pakke til på ebay hehe :p tok novaluzid en stund, men mista effekten av de etterhvert :/

Back
Topp