Halsbrann

Twilight

Forumet er livet
Det begynte igår og verre idag:/ er det vanlig å få det så tidlig? 4+1 idag

Har aldri hatt halsbrann før, men har hørt noen har fått det ganske tidlig ja

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Jeg er også plaget med halsbrann og er nesten 6 uker.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Sniker fra januar, håper ikke det gjør noe. Har termin 29 eller 30, så kan fort havne her.. Men jeg har halsbrann og hatt det siden rett etter testing, veldig vond halsbrann også... Blei anbefalt av ei venninne som jobber på apotek og kjøpe Novaluzid, som er tyggepiller. Mange bruker gavicson eller hva det heter men det må drikkes, så jeg kvia meg for å kjøpe det.

Sniker fra januar, håper ikke det gjør noe. Har termin 29 eller 30, så kan fort havne her.. Men jeg har halsbrann og hatt det siden rett etter testing, veldig vond halsbrann også... Blei anbefalt av ei venninne som jobber på apotek og kjøpe Novaluzid, som er tyggepiller. Mange bruker gavicson eller hva det heter men det må drikkes, så jeg kvia meg for å kjøpe det.

Jeg har hatt halsbrann siden 4+2, så man kan fint få det tidlig. Ikke noe ålreit. Tusen takk for tipset håper85 :)

Har hatt halsbrann en stund jeg også... av og på. Fant ut at det var lurt å holde seg unna mye fett (tenk frityr) og syreholdig drikke.

Uff,det var jeg skikkelig plaget med under graviditeten.Sov med en ekstra pute om natten og spise loveheart som bare det ;) Lønner seg å holde seg unna produkter som lager syre og fet mat.Ellers så hjalp det faktisk med melk for meg,men bare en kort stund.Så drakk det rett før leggetid og satset på å sovne før halsbrannen kom tilbake :) Om du klarer å få i deg Gaviscon,anbefaler jeg det.Fikk det rett før jeg skulle føde og det hjalp som bare det,smaker bare ikke noe særlig :( Masde lykke til i svangerskapet og nyt masse,det er en fantastisk tid ❤

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Å, våknet nå nettopp (før 0700 på en søndag (!)) av halsbrann... prøver å spise banan, men tror jeg må ty til med melk også her... uææh. :(:confused:

Gravicson finnes også i tyggetabletter :)

Back
Topp