Halsbrann

Septokt19

Forumet er livet
Juli13-jentene
Oktoberlykke 2019
Halsbrann.... Jeg har noe som passer beskrivelsen i kveld, og hadde det også i går kveld... Men stemmer det at det føles som det brenner også nedover i "pustesystemet", brystet og mot lungene liksom? Antar at det er halsbrann selv om det sitter lengre nede enn selve halsen??? Vanlig at det kommer på kvelden og er borte på dagen?

Jeg har det i hele brystet som regel.. fra brystkassen å oppover hele halsen! Så det er nok halsbrann. :(
Utrolig irriterende!! Det er en ting jeg GLEDER meg til å bli kvitt!! hehe.. :)

Halsbrann.... Jeg har noe som passer beskrivelsen i kveld, og hadde det også i går kveld... Men stemmer det at det føles som det brenner også nedover i "pustesystemet", brystet og mot lungene liksom? Antar at det er halsbrann selv om det sitter lengre nede enn selve halsen??? Vanlig at det kommer på kvelden og er borte på dagen?
Stemmer ;)
Gratulerer med en av de flotte effektene av svangerskapet :p

Er lukke muskelen mellom magesekk og spiserør som er vanskelig... Så helt naturlig at du kjenner det nedover brystet.

Får du problemer med å puste så kan det være noe annet... Men da hadde du kanskje ikke hatt roen til å skrive her...

Vanlig at det kommer på kveldstid ja...

Dette kjenner jeg også på kveldstid. Her hjelper det godt med å spise et par mandler ;)

Så kjedelig da!
Mener å ha hørt om de som spiser Loveharts mot halsbrann.
Jeg har igen erfaring selv, men det skader jo ikke å prøve! :-)

Har nettop knasket dagens garvison for å sikre nattens søvn;)

Går bra med pusten altså. Bortsett fra at lungene har litt dårlig plass pga babyrumpe ;-) Hehe...

Hadde dette 2-3 kvelder akkurat da jeg gikk inn i 3.trimester, men så forsvant det. Hurra! Meeeeen, altså tilbake igjen! Har også veldig lett for å få litt sure oppstøt/nærmest gulpe... Beklager å fortelle dere dette altså ;-) Men dette har vel da med problemer med denne lukkemuskelen å gjøre det og, og føyer seg inn i rekka av deilige sv.sk.bonuser?

Går bra med pusten altså. Bortsett fra at lungene har litt dårlig plass pga babyrumpe ;-) Hehe...

Hadde dette 2-3 kvelder akkurat da jeg gikk inn i 3.trimester, men så forsvant det. Hurra! Meeeeen, altså tilbake igjen! Har også veldig lett for å få litt sure oppstøt/nærmest gulpe... Beklager å fortelle dere dette altså ;-) Men dette har vel da med problemer med denne lukkemuskelen å gjøre det og, og føyer seg inn i rekka av deilige sv.sk.bonuser?
Her er det akkurat kommet for i kveld også, så nå er det å spise noen mandler og et glass melk før jeg legger meg.
Det er vel en av de mindre sjarmerende bivirkningene på graviditeten ja :p

Mandler, fungerer det?

Her er det akkurat kommet for i kveld også, så nå er det å spise noen mandler og et glass melk før jeg legger meg.
Det er vel en av de mindre sjarmerende bivirkningene på graviditeten ja :p

Skal jammen prøve mandler hvis det kommer i morgen også. Takk for tipset :-)

Da skal det prøves!

Har slitt med det selv i en uke nå, og har hørt at melk skal hjelpe. Har ikke prøvd det, men skal helt klart prøve! :)

Back
Topp