Halsbrann!!!!

Uff, det er helt forferdelig :angry4 Gaviscon smaker forferdelig, men synes den faktisk hjelper noe... Tar bare små biter av gangen da;)

Jeg har god virkning av Link tyggegummi, men jeg blir rimelig kvalm både av den og Gaviscon, så hos meg er det pest eller kolera :P Håper det går over og at du finner noe som funker :)

Ja, JEG VET :P

Holder meg våken om nettene. Det er helt forferdelig. Jeg tar meg en god slurk Gaviscon før jeg legger meg, slik at det er mulig å sove. Den har fungert greit hittil, men nå er jeg enten immun ellers så er halsbrannen (om mulig) enda sterkere.

I natt våknet jeg flere ganger, og det ble 3 store slurker med gaviscon. :p

Helt forferdelig,er ganske bra på dagen(tygger loveheards) men natten er forferdelig.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Lovehearts:) funka så bere d å e kjempe godt:) he alltid liggende noken rulla i skape å på jobb så ej bere å hive innpå når d trengs:) va faktisk en lege så anbefalt mej d:)

Jeg bruker også link-tyggegummi, har god effekt av de! Om det er skikkelig ille tvinger jeg i meg en gaviscon-tyggetablett og de funker jo kjempebra!

Her er jeg blitt melkeavhengig... Men kjenner lite til halsbrannen nå så lurer på om hun har sunket nedover i bekkenet og ikke presser sånn på magen og slikt lengre... Hjalp iallefall å drikke melk til måltider, trengte bare litt for å nøytralisere det som kom nedi magen..

Her er jeg blitt melkeavhengig... Men kjenner lite til halsbrannen nå så lurer på om hun har sunket nedover i bekkenet og ikke presser sånn på magen og slikt lengre... Hjalp iallefall å drikke melk til måltider, trengte bare litt for å nøytralisere det som kom nedi magen..

Det er nok fullt mulig. Her ligger lillemann med hele rompe og rygg rett under brystbenet, så kan si jeg kjenner en god del til halsbrann ja :p

Håper magen synker snart!

Lovehearts!

Har fått dilla på melk, så drikker flere liter om dagen, og derfor ingen halsbrann :D Meen om jeg skulle komme til å drikke et glass eller to med noe litt mer syrlig, så er det helt forferdelig med en gang..

Her også mye halsbrann, er grusomt :p spiser veldig lite i flere omganger, ser ut til å hjelpe litt :) melk og gaviscon er hjelper også noe!

Går litt opp og ned hvor mye det er, sikkert avhengig av hvor langt oppe hun ligger. Her går det i Gaviscon og i det siste har jeg også bygget opp overkroppen/hodet med en ekstra pute om natten. Det hjelper litt, men gleder meg utrolig til jeg blir kvitt det.

Jeg fikk anbefalt galieve med mint smak. Noen som har prøvd d? Har kjøpt den men har ikke prøvd den enda.

Back
Topp