H HeidiR Betatt av forumet Juli13-jentene 18 Mar 2013 #1 Noen som har noe forslag til hva som hjelper, sliter så utrolig med det om dagen.. Får ikke sove fordi det "brenner" ! :/
Noen som har noe forslag til hva som hjelper, sliter så utrolig med det om dagen.. Får ikke sove fordi det "brenner" ! :/
S StaffeKnerten Flørter med forumet Oktobermirakler 2013 18 Mar 2013 #2 Sniker litt, men her funka gaviscon og novulacid tyggetab ei stund. Siste mnd av svangerskapet var det ku n litt fløte som hjalp.
Sniker litt, men her funka gaviscon og novulacid tyggetab ei stund. Siste mnd av svangerskapet var det ku n litt fløte som hjalp.
Amie82 Forelsket i forumet Juli13-jentene 18 Mar 2013 #3 Flytenede gaviscon eller Ranitidin funker for meg
S Skotty Forelsket i forumet Juli13-jentene 18 Mar 2013 #4 Ellers er kjerringråd melk/joghurt/vaniljesaus ❤ gutt født jan-11 ❤ gutt født okt-09 ❤bonusgutt født okt-00
Ellers er kjerringråd melk/joghurt/vaniljesaus ❤ gutt født jan-11 ❤ gutt født okt-09 ❤bonusgutt født okt-00
Mrs.Mona Elsker forumet MAI 2013 18 Mar 2013 #5 Sniker litt fra mai13. For meg hjelper Gaviscon og LoveHearts (men da er det viktig å suge på de, og ikke tygge)
Sniker litt fra mai13. For meg hjelper Gaviscon og LoveHearts (men da er det viktig å suge på de, og ikke tygge)
H HeidiR Betatt av forumet Juli13-jentene 18 Mar 2013 #7 Melk hjelper ikke for meg, kun 10 minutter omtrent.. Men stikker innom apoteket en tur Takk damer!
Selma1986 Flørter med forumet 18 Mar 2013 #8 Flytende gaviscon funker på meg med en gang jeg tar det omtrent, det smaker skiiiit, men er verdt det for å bli kvitt halsbrannen
Flytende gaviscon funker på meg med en gang jeg tar det omtrent, det smaker skiiiit, men er verdt det for å bli kvitt halsbrannen