Halsbrann..

Snart6barnsmor<3

Elsker forumet
jentene i juni13
Marsmagi 2025
Den siste uka har jeg hatt sikkelig halsbrann.. Fler som er plaget med dette og har tips til hva som kan hjelpe mot det ?

Heldigvis ikke! Noen sier det hjelper med melk og noen med loveheart.. Håper du får noen gode tips:)

Jeg har enkelte kvelder, da tar jeg en love hearts, hjelper når det ikke er for ille. Er det for ille så er det nok bra om du kjøper medesin på apoteket :)

Jeg har, jeg har... Har kommet de siste dagene, litt bedre i dag men ikke supert.. Hadde det ikke sist gang, så vet egentlig ikke helt hva som funker mot det. Mye til hjelp jeg.. Hehe :p

Det som funker best er Gaviscon, kjøpt på apoteket. Smaker grufullt, men funker. Siden den er flytende og da bare står hjemme har jeg noen tyggetabletter og, bare spør på apoteket, de vet hvilken som er fin å bruke.

Av kjerringråd er: melk, lovehearts, rå potet, natron blanda ut i vann (forferdelig smak, men funker!).

Jeg har begynt med det. Vet jeg slet med det med førstemann. Titralac, får kjøpt i butikken. Det funker og det smaker godt :)

Det som funker best er Gaviscon, kjøpt på apoteket. Smaker grufullt, men funker. Siden den er flytende og da bare står hjemme har jeg noen tyggetabletter og, bare spør på apoteket, de vet hvilken som er fin å bruke.

Av kjerringråd er: melk, lovehearts, rå potet, natron blanda ut i vann (forferdelig smak, men funker!).

Jeg kjøpte sånn sett med små,tomme flasker til reise og fylte på en sånn med gaviskon. Funka det. He he

Signerer denne! Jeg er skikkelig plaga med halsbrann. Ei vending var det så ille at jeg kasta opp flere ganger daglig pga. det... Men Gaviscon ble redninga mi!

Da skal jeg teste ut det ;) har noen tyggetabletter fra sist men de funka ikke så særlig bra...

Det smaker ikke så gale som det høres ut med hornsalt.

Back
Topp