Halsbrann....

Vepsen

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Merka litt i går, men syntes det var vel tidlig. Men i kveld kan jeg konstatere at halsbrannen har kommet for fullt! Da blir det tur på apoteket i morgen og hamstre gaviscon(tror det heter det:))

Kan jeg spørre om hvordan halsbrann kjennes kontra vanlig sår hals? Dette har jeg fått nå i to omganger med opphold mellom. Kjennes som det kommer en forkjølelse,men blir med sår hals og svelg noen dager og går over igjen. Halsbrann,er det annerledes?

Off ja,er kommet for fullt her også... Ikkje har eg hatt det med dem andre...

Kan jeg spørre om hvordan halsbrann kjennes kontra vanlig sår hals? Dette har jeg fått nå i to omganger med opphold mellom. Kjennes som det kommer en forkjølelse,men blir med sår hals og svelg noen dager og går over igjen. Halsbrann,er det annerledes?

Jeg har hatt halsbrann i flere uker nå, helt forferdelig og jeg vil nok ikke sammenligne det med sår hals :-p
Heller enn brennene følelse fra brystet og opp i halsen ;)

Ligner ikke sår hals synes jeg. Man er ikke i tvil når man har det... Brennende, sur greie som sitter høyt oppe i halsen på meg hvertfall.

slet med halsbrann sist, måtte sitte og sove... to ting som mulig hjelper er garvison eller link.... god bedring

Jeg bare venter på at det skal sette inn her også. Hadde mye halsbrann sist, det hjalp med love hearts og melk, men på kvelden/natta var det bare gaviscon som gjorde susen. Og jeg sov også sittende siste to mnd. (sittende V-form siden jeg måtte ha beina høyt pga mye vann i kroppen :p )

Var det jeg trodde, Vepsen og Frøkna17. Det er nok bare en litt betent hals jeg har ( bank i bordet). God bedring til dere som har halsbrann :-)

Samme her!!! Værst om natta..Må vel til med Gaviscon jeg også:(

Back
Topp