HALSBRANN!!!!!!

CasMal

Forelsket i forumet
Sliter sånn med Halsbrann.... Har prøvd ut diverse tygge og suge tabletter, men finner ikke den beste... Brukte en type med de to andre som bare var helt suuuper, men husker jo søren meg ikke hva den heter...... Dere andre som sliter med samme problem, Hva bruker dere??? Noen gode tips?:)

jeg har samme problemet :p men bruker ingenting for det enda så kan ikke gi noen gode råd :(

Du får rope ut dersom du får behovet for å ta noe for det og kommer over en super super god tablett som funker:) HeheHehe

Var en som het link eller noe sånt før, men den har gått ut av produksjon..

Her tar jeg flytende gaviscon! Funker som bare det!

Denne!
Den smaker ikke godt,men den funker. Finnes i tabletter også,men syns grunnen til at den funker bra er at den er flytende. Du får de i stor og veskestørrelse ;-)
Så er det bare å klunke nedpå når behovet melder seg.

Vedlegg

• uploadfromtaptalk1357680962471.jpg
    uploadfromtaptalk1357680962471.jpg
    39,8 KB · Visninger: 7
i mitt forje svangerskap slet jeg mye med halsbrann:( det Som hjalp for meg var noen sugetabeletter som heter Frutin fra helsekost butikk:)

Har prøvd gaviscon tabletter, men syntes ikke de var de beste, men har aldri hørt om flytende... Takk for tips, da skal jeg ta meg en tur innom apoteket i morgen:):)

Frutin har jeg aldri hørt om, kanskje jeg må innom helsekosten i morgen og dra med meg en slik også:) greit å prøve ut mange forskjellige så jeg kan finne en som fungerer best:) vet jo av erfaring at dette bare blir verre og verre for ukene som går:-(. Grunnen til at det er så ille er at jeg har en sykdom i spiserøret som forverrer:( derfor jeg er så desperat... Hehe

Jeg har ikke hatt halsbrann selv, men jeg har hørt at melk hjelper :)

Melk lindrer dessverre bare akkurat der og da:( men takker for godt råd likevel:)

Ja jeg har trua på at det er fordi det er flytende.
Hadde litt i begynnelsen denne gangen,men ikke hatt noe mer. Bank i bordet.. men det kommer vel ;-)

Er sånne greier helt trygge? Sliter også med halsbrann, men har foreløpig greid meg med sitronvann og hvile. Men bør nok snart skaffe meg noe.

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Har alltid love harts i veska, men d e jo mest for å dempe! Sist svangerskap fikk snaka ej me legen om d og fikk nokken som funka supert! Så ta d opp me lege for d e ik alle dissa halsbrann tab. som skal takes når du e gravid!

Er sånne greier helt trygge? Sliter også med halsbrann, men har foreløpig greid meg med sitronvann og hvile. Men bør nok snart skaffe meg noe.

Sent from my GT-S5360 using BV Forum
Så lenge man leser pakningsvedlegget og det ikke står noe der, er det trygt. Men for sikkerhetsskyld kan man jo ta det opp med legen sin.

Back
Topp