Halsbrann?

Myshelle

Elsker forumet
Lurer på om det er andre her med halsbrann? Er det ikke litt tidlig? Slitt mye i går og i dag med det. Mulig det har noen sammenheng med omgangssjuken jeg har hatt nettopp. Har i tillegg begynt å reagere mye på matlukter :s

Jeg begynnte tidlig og slite med halsbrann i begge mine svangerskap.
Tyggde "love hearts" når det stod på som verst, og drakk Gaviscon.

De sier at om man har mye halsbrann i svangerskapet så kommer barnet til verdne med mye hår.
Og det stemte her :P
Eldstemann hadde mye svart hår, og minstemann hadde mye gylden/blondt hår :)

Så det kan komme tidlig og altså, da får jeg finne frem "love hearts" mine :-)

Hehe artig :-) Kanskje det er arvelig? Jeg hadde MASSE svart hår da jeg ble født :p og syns å skimte endel hår allerede på lille jenta mi som ble født så altfor tidlig og. Nei blir spennende å se :p

det kan komme tidlig ja. jeg var veldig plaget med halsbrann på begge mine tidligere,gjennom hele svangerskapet. fant egentlig ingenting som funket skikkelig på meg da,bortsett fra litago en stund på første og lovehearts på siste...
håper jeg slipper unna denne gangen,for sist var det ille! :p
Det med at halsbrann betyr mye hår kan kansje stemme..mine kom ut iallefall med myyyye hår :D

Uff, hadde halsbrann med begge mine 2.. Håper ikke det blir like ekstremt denne gangen! Har ei veninne som fikk halsbrann før hun fikk positiv test ;) så kan komme ganske tidlig ja ;)

Huff det er så ille, ikke noe gøy nei :s hatt det hele dagen i går og i dag..

Jeg fikk det uka før positiv test! Men har roa seg nå. Håper det er leeenge til det kommer tilbake. Var ekstremt plaget da jeg var gravid med nr to. Eneste som funka litt het var melk. Jeg var så plaga med halsbrand under fødselen at det et det jeg husker best! Hehe.

Back
Topp