Halsbrann........

Dorothy_1

Gift med forumet
Au, Jeg er "Bare" 16 + 6 uker på vei og har allerede begynt og ha halsbrann, Er det Ikkje litt tidlig og få det???????
Men vet joh at det er en del mat her som kanskje burde kuttes ut som kan gi det.........

[:D]

Jeg begynte og få det for to uker siden.. og det er skikkelig dritt!! spiser tabletter som en gal om kveldene.. Måtte slutte å drikke appelsinjuice og rører nesten ikke sterk mat [&:] og jeg som er sååå glad i taco!! Men har hørt at det hjelper å drikke melk, spise banan og sånne "love hearts" godterier... Får håpe det ikke varer ut hele svangerskapet ditt da, for det er noe skikkelig herk! [:'(]

Har hatt halsbrann fra dag en jeg da.. men nå er det ikke lenge igjen.. men får ikke håpe dere er veldig utsatte, og kan slippe billig unna:)

noe som kan hjelpe:
Link
Gaviscon (veit ikke om det er riktig skrevet)
Sitron
Mandler
Tannkrem (hvis du svelger litt tannkrem etter du har pusset tennene på kvelden)
Mariekjeks
Riskaker
Alkoholfritt øl
Nyco fruktsalt
Rå potet
Lite glas vaniljesaus

Dette er noen av tipsene jeg har fått og prøvd.. Noen fungerer en periode.. men det skader jo ikke og prøve når det er for ille[:)]

Har hatt det en stund nå jeg, og er 16+0 i dag..... Må være forsiktig med sterk mat og mye mat...men klarer jeg det? Å neida.... Et godt tips jeg fikk, er å spise "Love Hearts", disse litt syrlige sukkertøyene i rull med skrift på - som "love you" osv. De funker mot halsbrann og er i tillegg gode å spise!!! Prøvde Gaviscon fra apoteket en gang og aldri mer! Det var grusomt!!!!

fruitin er også bra...
har det på helsekost

Okey, Jeg har vært på apoteket og kjøpt noe som di anbefalte.
Husker Ikkje helt navnet, Men det var ei stor hvit flaske og noe som skulle drikkes en halvtime etter mat, Får prøve det..... [:D]

Link.... Gavison... Og drikk melk... det hjelper.. :)

Back
Topp