Halsbrann!!

AFB

Blir kjent med forumet
Flere som sliter med halsbrann? Spesielt om natten, helt forferdelig! Har hørt at love hearts skal hjelpe, noen som kan bekrefte det?

Jeg sliter med det samme..mest når jeg skal legge meg på kvelden.

Har funnet ut at mandler + et glass melk hjelper bra for min halsbrann. Har ikke prøvd love hearts, men gavicon (tyggetabletter som kjøpes på apoteket) smaker ganske likt love hearts faktisk, så kan godt forstå hvorfor love hearts funker. Er mange som anbefaler det hvertfall..

Egentlig har jeg funnet ut at jeg ikke kan spise frukt, surt smågodt, brunost og fersk gjærbakst på kvelden..da får jeg enorme mengder halsbrann. Men dette er vel individuelt..

Jeg har ganske kraftig halsbrann, så mye at det er noen netter i uken jegmå spy av det. Her fungerer ikke loveharts. Får bare enda mer av melkeprodukter. Det som hjelper mest er Graviscon og Titralac sammen. Og å sitte eller stå.

Uff ja, sliter med det samme :( Her hjelper flytende gaviscon mix :)

Den der brunosten altså... Har helt dilla på ristet skive med brunost, men får vel innse at jeg må holde meg unna det fremover!

Ja samme her.
Jeg bruker samarin som blandes med vann og gaviskon tyggetblFunker som regel men er helt pyton med halsbrann

Sverger til gaviscon :)

Halsbrannmå være det verste altså!! Her nytter KUN Samarin, men bare i ti minutter ca før detbruser opp med brann igjen!! Det har hjulpet litt å bygge opp under hodet slik at jeg ikke ligger helt flatt, men ligger i liten oppoverbakke :-) Ellers funker ikke titralac, mandler, melk, gaviscon, love hearts, zendium.. Ja.. Har vel prøvd alt.. :-/ æVar skikkelig plaget med halsbrann forrige sv.skap og, men jeg bærer ungene veldig høyt så jeg får kjempelett halsbrann :-/

Jeg sliter voldsomt med halsbrann for tiden også..gruer meg til å spise noe i det hele tatt og sitter å sover i sengen om natten....kjennes nesten ut som jeg har etset hull i halsen etterhvert...

Back
Topp