Halsbrann

Åsa80

Betatt av forumet
Har dere begynt å få det? Det har jeg! Husker jeg sleit skikkelig med halsbrann sist svangerskap også. Så jeg har allerede begynt å drikke på gaviscon, både flytende og tyggetabletter. En annen ting jeg har begynt å merke er nemlig også kamper i leggene! Det hadde jeg også sist..... Kommer på kveldene og natta.

samme var jeg plaget med sist svangerskap. Det er grusomt. men det er ett eller annet tilskudd de mener skal hjelpe mot kramper.. men husker ikke hva det er.
Jeg gir et pip når jeg kommer på det.... hvis jeg kommer på det ;)

Sliter også med halsbrann, og gjort det i alle svangerskapene:/ Det er så grusomt når det står på, og har ikke funnet så mye som hjelper. Håper på å slippe å sitte å sove de siste 3 mnd før fødsel denne gangen Flytende gaviscon, smaker det like ille som tyggetablettene?

Magnesium skal hjelpe mot kramper i leggene tror jeg.. Jeg var mye plaga med det sist men tar magnesium nå og håper det skal hjelpe.

Halsbrann er forferdelig. Massa plaga med det sist og har begynt nå også :( Jeg tygga gaviscon og syns det var like godt som godteri etterhvert.. hehe..

Har ikke fått noe av det, foreløpig. Men husker fra sist at lovehearts hjalp :-D

Lovehearts funker :)))  <3   her ihvertfall..

Og en ulltråd rundt foten hjelper mot kramper i føttene.. Gammelt kjerringråd.. Og her funker det..

Back
Topp