Halsbrann!

StineH

Elsker forumet
Er nå inne i min 32 uke, og halsbrannen har virkelig meldt sin ankomst. Våkner sikkert 5-6 ganger hver eneste natt og blir liggende våken pga halsbrannen. Sovner ikke skikkelig før utpå morgenkvisten, GODT jeg er student sånn at jeg bare kan ligge å dra meg. Men lesingen går det heller dårlig med.

Kvalmen er også "endelig" tilbake med full kraft. Spying hver morgen har jo vært fast rutine siden Mai, men en stund var det nok å få spydd, så kunne jeg spise frokost og komme meg videre med dagen. Nå derimot er det spying, noen dager kommer frokosten i retur og så er jeg kvalm frem til klokken er 2-3 på ettermiddagen.

Så TAKK kroppen, kvalmen kombinert med halsbrann gjør at jeg har et vindu mellom klokken 3 og 6 på dagen der jeg faktisk kan spise uten å måtte plages med det i etterkant.

Ja, dette er et klageinnlegg - Men jeg måtte få det ut av systemet.

Om noen har noen vidunderkurer mot halsbrannen blir jeg kjempeglad om dere hyler ut. Kvalmen har jeg gitt opp hanskes med.

Huff.. Kjøp flytende Gaviscon på apoteket. Ikke farlig å ta under graviditet. Fungerer veldig bra her hvertfall :)

Ja, prøv reseptfrie legemidler, de på apoteket vet hva du kan ta og ikke

jeg har akkurat det samme problemet som deg, en stund hjalp lovehearts, mn hjelper ikke det heller nå... jeg tar novaluzid som hjelper litt, men ikke lenge... har prøvd gaviscon men for det første hjalp det ikke meg, og er du kvalm, må du regne med at du ikke blir bedre for fy f... det er helt forferdelig smak på den :P sikkert forskjellig fra person til person da ;)

Usjda :( Her er halsbrann ett problem, men heldigvis ikke kvalme. Jeg bruker titralack. Og det funker som regel gjennom hele natten hvis jeg tar en før jeg sovner. Med mindre jeg har drukket pepsi max eller noe. Da våkner jeg gjerne på natta å må ta en ekstra.