Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flytende Gaviscon fåes kjøpt på apotek, den virker med en gang du tar en slurk ;) Jeg har min med meg overalt :PNirvana skrev:
Du får Gaviscon i tablettform også, men de har jeg hørt er grusomme...
Ikke at den flytende versjonen smaker noe godt, men det funker :D
Sliter selv med halsbrann og det som funker for meg er å spise en bolle med cornflakes (med melk og sukker i) før jeg legger meg. Når jeg legger meg knasker jeg en link tablett, smaker MYE bedre enn gaviscon tablettene (smaker peppermynte). Ellers er det lurt å holde seg unna det som gir deg halsbrann! :-)Sille skrev:
desembermirakelet skrev:
Sliter selv med halsbrann og det som funker for meg er å spise en bolle med cornflakes (med melk og sukker i) før jeg legger meg. Når jeg legger meg knasker jeg en link tablett, smaker MYE bedre enn gaviscon tablettene (smaker peppermynte). Ellers er det lurt å holde seg unna det som gir deg halsbrann! :-)Sille skrev:
Helt enig i at LINK smaker mye bedre enn gaviscon, og jeg er kresen på smak. Jeg må blande en halv LINK tablett sammen med 2 love hearts, og det funker veldig bra.