Halsbrann...

girl

Glad i forumet
Jeg har fått så sinnsykt halsbrann i to dager nå. Det er så fryktelig ubehagelig. Trudde det kom senere jeg? er jo bare 10 uker...

Jeg er ofte plaget med halsbrann når jeg legger meg, for eksempel spist sterk eller krydret mat. Eller veldig veldig salt mat=) Går over om jeg drikker melk=) Syrenøytraliserende!

Oj, ja det var veldig tidlig. Jeg var plaget med det på slutten av forrige svangerskap, følte at det ikke var plass til mer. Men, vi er vel forskjellige ;o) Håper du finner noe som kan lindre det, for det er veldig ubehagelig. Lykke til!

Oi halsbrann så tidlig faktisk! Sist var det skikkelig ille på slutten hos meg! Håper den holder seg borte i mange uker enda! Lovehearts og melk lindrer, men det finnes jo apotekvarer for formålet også! Heldigvis:)

Ikke tidlig for min del, fikk det allerede i uke 6-7 tror jeg. Fikk det veldig tidlig i første svangerskap også. Prøv titralac.

Har begynt så smått med halsbrann jeg også, men nå er den bare på det irriterende stadiet. Regner med den kommer sterke lenger uti svangerskapet. Love Heart, melk / youghurt, syrenøytraliserende midler (Link, Titralac o.l.) hjelper. Spise lite og ofte, akkurat som med kvalmen. Påpasselig med hva du putter i munnen; sterk, krydret mat, sjokolade osv er ikke noe særlig, da bare blusser d opp igjen.

Den har ankommet her også... Fikk den før positiv test faktisk..!! Prøv og ikke spis mat med masse krydder, hardt stekt mat osv...

LINK er redningen:)

Back
Topp