Halsbrann!!!

lykke88

Forelsket i forumet
Tips trengs for halsbrannen min!! Den er sterk i dag og startet for fullt i går kveld.. Men er nok fordi jeg har spist en matvare jeg ikke tåler, holder som regel i 2 uker til vanlig! :( Håper det stopper med det! ;)

Lykke.nr2 skrev:
Har ikke noen gode råd borsett fra tabletter man kan kjøpe på apoteket.

God bedring, ikke noe gøy med halsbrann. (Ps. da får bebisen mye hår.)

Hehe...... HÆ?? Får babyen mye hår da? Hihi, mye rart og morsomt man hører..... ;) Novaluzid på apoteket er bra og ikek skadelig når man er gravid, men førstehåndspreparat hjemme: MELK!

Prøv lovehearts (godteri) det hjelper. Jeg fikk tips om det forrige gang jeg var gravid, og følte det hjalp for meg og godt er det også :).

Lykke.nr2 skrev:
Har ikke noen gode råd borsett fra tabletter man kan kjøpe på apoteket.

God bedring, ikke noe gøy med halsbrann. (Ps. da får bebisen mye hår.)

Ha , ha stemmer ikke, hadde mye halsbrann hele forige svangerskap og babyen hadde knapt et hårstrå på hodet he he
Har heldigvis sluppet unna denne gangen

Lovehearts og mandler!

Merket at halsbrannen ble MYE verre av tomat (i alle forskjellige former) og sterk mat. Men må ha vært mer også, for jeg var dårlig uansett hver dag. Og verst på kvelden, så ikke lurt å legge seg stappmett.

Lovehearts hjalp litt, men er lite bra for tennene om man begynner allerede nå.

Mini ble ikke født med mye hår og har faktisk ikke trengt å klippes før han var over ett år, så har stemte det ikke;P

Perna skrev:
Prøv lovehearts (godteri) det hjelper. Jeg fikk tips om det forrige gang jeg var gravid, og følte det hjalp for meg og godt er det også :).

Nå har du sett for mye på Hotel Cæsar, Hehe!! ;) Neida, lovehearts hjelper! :) Og tabletter fra apoteket - selv om alt vi gravide kan ta smaker MØKK! :)

Back
Topp