HALSBRANN!!!!!!

*Labambie

Forumet er livet
For 3,5 år siden visste jeg ikke hva halsbrann var for noe en gang. Så ble jeg gravid og merket det godt. Nå er jeg så ekstremt plaget! Selvom jeg bare spiser "snill" mat, spiller null rolle! [:@][:@][:@][:@][:@][:@] F*en altså! Hva kan man gjøre? 

Bare jeg som er gammel og brennbar.... [X(]

Akupunktur

Tja jeg har alltid vært plaget med det...

Eneste som funker hos meg er melk. Drikker alltid et glass før leggetid [:)] Men jeg drikker også melk til alle måltidene mine

Men om det virker på deg er en annen sak

Nå vet jeg ingenting om hvordan du ser ut, så ikke skyt meg, men å være overvektig kan være en grunn til halsbrann.
Kan også hende du produserer litt mye syre.
Hvis det er veldig plagsomt hadde jeg tatt det opp med legen, kanskje du kunne fått noe annet enn Link for det[:)] f. eks er Losec mups veldig gode. Trenger bare èn tablett om dagen, så holder den seg vekk[:)]

Dra til legen å få syredempende ;)
Hjalp masse når jeg hadde det :)

det eneste som funker her er melk eller vanlijeis..

har så halsbrann for tida at jeg spyr blod ! æsj..

Kjæresten min har sletet med Reflux i mange år.. Han har fått nexium av legen når det har vært ille for han.. Også holde seg unna alt syrlig, og all sterk mat.. Ikke spise rett før man legger seg. Ligge med hodet høyt når man sover.. Blir også værre om man pøser på med vann..

Jeg sliter en del med halsbrann nå, og bruker novaluzid (tyggetabl med mintsmak) de hjelper etter et par min. Men skal jo egentlig ikke brukes i lengden da...

Man kan også operere (vet ikke helt HVA de gjør,) men jeg vet man kan operere slik at det forsvinnner..

Lykke til[;)] Fælt er det iallfall!!

Prøv å tygg på Loverharts snopet

ORIGINAL: *Eit stjerneskudd*

det funker det ja[:)]

ORIGINAL: *Eit stjerneskudd*

Blir ikke halsbrannen værre da a? De er jo syrlige [&:] Og det skal man jo holde seg laangt unna om man sliter med sure oppstøt.. hmm

Back
Topp