Halsbrann!

Frøken S

Elsker forumet
Flere som plages med dette?[:-]

melk kan hjelpe..
jeg er plagd av det om jeg drikker noe med kullsyre.. [:@]

kan en gang ikke drikke olden boble...

æsj ja, hadde ikke trodd jeg skulle få det så tidlig, drikker en del melk, og har lovehearts med meg overalt [:D]

ORIGINAL: Nikita86

Oj, halsbrann allerede..? [&:] Hukser jeg fikk det i slutten av svangerskapet sist.

samme her, men mannen har det så voldsomt at han til tider må ha reseptbelagt medisin, men så lenge han er moderat med kaffe og sterk mat pleier det å fungere bra.

ORIGINAL: Nikita86

Oj, halsbrann allerede..? [&:] Hukser jeg fikk det i slutten av svangerskapet sist.

Trodde også det var noe man ikke fikk før senere[&:] Helt forferdelig! Maten smaker jo dritt og alt mulig. Blæh![:'(]

ORIGINAL: FruStina

æsj ja, hadde ikke trodd jeg skulle få det så tidlig, drikker en del melk, og har lovehearts med meg overalt [:D]

Stemmer det!! Venninna mi gumla det, husker jeg[:D] Må vel kjøpe det idag da. Det er jo godt også[:)][:)]

Aldri hatt halsbrann, jeg.. så vet nesten ikke hva det er engang[8D]

Håper det fortsetter sånn[:D]

Lenge siden jeg har hatt også. Men vet jeg får det av skikkelig sterk mat. Håper jeg slipper det i graviditeten. Hoho. Selv om love hearts er kjempe godt!

ORIGINAL: Frøken S

ORIGINAL: FruStina

Stemmer det!! Venninna mi gumla det, husker jeg[:D] Må vel kjøpe det idag da. Det er jo godt også[:)][:)]

ja kjekt når noe så enkelt kan fikse opp [;)]

ORIGINAL: mokkenikke88

JA!!!! Men jeg tar noe som heter Gaviscon når det blir forgale..
Funker godt, men smaker drit[:'(]

sooo agree

Back
Topp