Halsbrann, ukontrollert rap

Lotta915

Glad i forumet
Å, så sexy jeg er nå mot slutten av graviditeten. Også finnes det jo ingenting som stopper dette! Gaviscon kan jeg ta 3 større skjeer av, men det kommer like fort tilbake likevel. Lovehearts gir ennå mer raping.
Har dere noen gode råd til meg?
 
Å, så sexy jeg er nå mot slutten av graviditeten. Også finnes det jo ingenting som stopper dette! Gaviscon kan jeg ta 3 større skjeer av, men det kommer like fort tilbake likevel. Lovehearts gir ennå mer raping.
Har dere noen gode råd til meg?

Har lest at noen drikker natron blandet ut i vann, du kan jo kanskje prøve å Google det? Selv måtte jeg over på resept belagt, noe som kan vurderes alt etter hvor lang tid du har igjen
 
Flytende gaviscon? Jeg har kun tabletter, de hjelper godt.
Love hearts er sukker, får halsbrann av sukker:bag:
Jeg får halsbrann av vann og luft, spist mange pakker med gaviscon;)
Kaffe, brus og sjokolade/sukker er big no-no... og sterk mat...
 
Flytende gaviscon? Jeg har kun tabletter, de hjelper godt.
Love hearts er sukker, får halsbrann av sukker:bag:
Jeg får halsbrann av vann og luft, spist mange pakker med gaviscon;)
Kaffe, brus og sjokolade/sukker er big no-no... og sterk mat...

Jeg brekker meg bare av tablettene, huff.
Får halsbrann uansett hva jeg spiser nå. 2 uker igjen til termin heldigvis
 
Bruker Novaluzid. Synes det hjelper bra. Det er tyggetabletter, så ikkje tabletter som må svelges :) Dei er også reseptfrie.
 
Er de som Gaviscon tablettene? Klarer ikke den brusingen i munn.
Har ikkje prøvd Gaviscon, men eg syns ikkje det er brusing i munnen med Novaluzid. Minner kanskje litt om fluortabletter i konsistensen? Dei skal tyggast godt, og så nøytraliserar dei magesyra når dei svelges. Ein tablett virkar kanskje i eit par timar. Dersom eg vaknar med halsbrann er i alle fall ein slik tablett tilstrekkeleg til at eg får sove igjen :)
 
Sleit veldig med halsbrann (spydde til slutt blod pga det)! Måtte over på reseptbelagtemidler ettersom det ble bare verre og verre og ingenting hjalp. Fikk en helt ny hverdag etter dette! Angrer på at jeg ikke spurte om det tidligere før det ble så ille..
 
du har sikkeeeert prøvd- men her er det melk det går i! skikkelig kald og god melk, i mengder ;D haha
 
Magnesium olje :) jeg tar noen pump med olje og i starten er det ko grusomt pga smak og det brenner nedover men så går halsbrannen vekk. Keg er såpass plaget også at jeg kaster ppp av det.
 
Back
Topp